داماشی ها با پیروزی برابر خوشه طلایی ساوه در فاصله یک هفته به پایان رقابت های لیگ دو به رقابت پلی آف صعود به لیگ یک راه یافتند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، در دیداری حساس دو تیم اول و دوم جدول گروه الف یعنی داماش گیلان و خوشه طلایی ساوه رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این داماشی ها بودند که توانستند با دو گل خوشه طلایی ساوه را شکست دادند.

گل های این مسابقه را علی آل کثیر در دقیقه ۶۱ و محمد رستمی در دقیقه ۶۶ برای داماش گیلان به ثمر رساندند.

لازم به ذکر است، خوشه طلایی آخرین بار، در هفته نخست رقابت های لیگ دو شکست خورده بود و طی ده بازی اخیر هیچ گلی وارد دروازه این تیم نشد! داماش و خوشه طلایی یک بار در جام حذفی و دوبار در رقابت های لیگ دو این فصل برابر هم قرار گرفتند که سهم داماش دو پیروزی و یک تساوی بود.

داماش گیلان با کسب این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و صعود خود به مرحله پلی آف صعود به رقابت های لیگ یک را مسجل کرد. لاجوردی پوشان شهر باران می بایست منتظر باشند تا هفته آینده تکلیف تیم دوم گروه ب لیگ دو نیز مشخص شود تا در بازی های رفت و برگشت با این تیم که احتمالا یکی از تیم های نیروی زمینی تهران، آرمان گهر سیرجان و پاس همدان خواهند بود، تکلیف تیم سوم صعود کننده این فصل به رقابت های لیگ یک را مشخص کنند. 

تیم خوشه طلایی ساوه هفته گذشته توانست با پیروزی برابر شهرداری بم، به عنوان نخستین تیم این فصل به رقابت های لیگ یک صعود کند. 

 

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرددوست، مصطفی آقاجانی، محمد رستمی، جابر نصیری (از ۷۹؛ مرتضی حیدری)، فمیثم میرپسندیده، عباس کندل، سعید طالبی (از ۷۵؛ میلاد پورصف شکن)و علی آل کثیر (از ۸۵؛ علیرضا توکلی)

سرمربی: سیامک فراهانی

 

خوشه طلایی ساوه:

وحید عزیزی، احد شفیعی، حسن مرادی فر، علی حسینی، نادر هوشیار، رسول ناصر بخت، ابوطالب قنبری، محمد چهارمحالی، امیر حسین سلامت (از ۶۰؛ فرهاد خیرخواه)، جواد ضیغمی (از ۴۶؛ علی محمد چراغی) و اشکان پارسا
سرمربی: محسن عاشوری

کارت زرد:
وحید عزیزی و ابوطالب قنبری (خوشه طلایی) محمد رستمی (داماش)