داماشی ها به نخستین پیروزی خود در رقابت های لیگ سه دست یافتند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سوم مرحله نخست رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۴ امروز (شنبه) در استادیوم سردارجنگل رشت میزبان گرین کشاورز نهاوند بود که در نهایت توانست این دیدار را با نتیجه دو بر یک به سود خود کند.

گل های این دیدار برای داماش گیلان را آرمان شکوری در دقیقه ۱۲ و امید کلانتر در دقیقه ۷۴ برای لاجوردی های شهرباران به ثمر رساندند.
در دقایق پایانی ,محمدمهدی رحمانی مدافع داماش و دروازه بان تیم نهاوند از زمین مسابقه اخراج شدند و دو تیم ده نفره بازی را به اتمام رساندند.

لازم به ذکر است، گل شکوری اولین گل داماش پس از غیبت یک سال و نیمی این تیم در یک دیدارو پس از ۴۷۸ روز بود. آخرین گل داماش در یک دیدار رسمی مربوط می شود به ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ که داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل پذیرایی قشقایی شیراز در رقابت های لیگ یک بود و توانسته بود آن دیدار را با نتیجه دو بر یک به سود خود کند.

داماشی ها در پایان هفته سوم موفق به کسب چهار امتیاز از دو بازی خود شدند. داماش در چهارچوب هفته چهارم مسابقات مرحله نخست لیگ سه از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۱۸ آذر در قزوین میهمان تیم کیاپارس قزوین خواهد بود.

 

ترکیب اولیه داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی، سامان فرزام پور، مهدی رحمانی، حسام یعقوبی، پژمان نجات، مهرگان گلبرگ، میثم میرپسندیده، محمد طالبی (C)، سعید طالبی، آرمان شکوری، رضا اعتمادی .

تعویض ها: امید کلانتر، مسعود نوری، آرمان آبسالان. (ویرایش می شود)