وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش گیلان در مقابل استقلال خوزستان به تساوی بدون گل اکتفا داد.

 

به گزارش وارش اسپرت ، از هفته دوازدهم سری مسابقات لیگ برتر کشور تیم داماش گیلان در حضور هفت هزار هوادار در استادیوم خانگی خود به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت تا بدون در نظر گرفتن کسر یک امتیاز در جدول پانزده امتیازی شود.

 

در این دیدار ادریس ترائوره ، محمد طیبی و مهدی خیری از تیم استقلال خوزستان با کارت زرد داور جریمه شدند. داماش گیلان دو هفته بعد از هفته سیزدهم لیگ برتر در استادیوم آزادی تهران به مصاف پرسپولیس می رود.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لیگ برتر ، دوره سیزدهم ، هفته دوازدهم

ورزشگاه دکتر عضدی رشت – تماشاگر: هفت هزار نفر

داور: جمشید محمدی – کمکها: محمدرضا امینی و حمید سبحانی.

کارت زرد: ادریسا ترائوره دقیقه ۴١، محمد طیبى دقیقه ۴٨، مهدى نیرى دقیقه ۵٣ (استقلال).

 

داماش گیلان: میلاد فراهانی، محمد مختاری، مسعود حسن زاده، علی رضا نظیف کار، مصطفی حاجتی، رضا کاردوست، محمد سیاه، محمدرضا مهدوى( هادى سهرابى از دقیقه ۶۶)، محمد آبشک( از دقیقه ٧٨ سعید قدمى)، افشین چاوشى( امین متوسل زاده دقیقه ۴۶)،روح الله سیف الهى

سرمربی: افشین ناظمی

 

اسقلال صنعتی خوزستان: پرویز کریمى، سهراب بختیارى زاده، محمد طیبى، عبدالهادى حنیفر، سید علا خلف زاده، رامتین سلیمان زاده( از دقیقه ٧٨ محمد معاوى)، عبدالکریم شاوردى، ادریسا ترائوره، شاهرخ شمس، مهدى خیرى( از دقیقه ۶٩ ابراهیم صالحى)،میلاد میداودى( از دقیقه ٧۴ مهدى چاهکوتاهزاده)
سرمربی: عبدالله ویسی

 

شرح بازی: هفته دوازدهم لیگ برتر با مصاف دو تیم مرکز استان گیلان و خوزستان پیگیرى شد. دو تیمى که هر دو یک وجه مشترک بزرگ داشتند؛ آنها به مانند داماش تهران و گهر درود زیر مجموعه گروه صنعتی امیر منصور آریا بودند و در واقع این بازى یک دعواى خانوادگى محسوب مى شد. داماش در این بازى از وجود هادى محمدى سه کارته و حاجى زاده و ابوذر رحیمى مصدوم، محروم بود و اهوازى ها مبعلى را به دلیل محرومیت و کعبى، منصور نعامى، حامد محمودى و عادل کلاه کج را به سبب مصدومیت در خدمت نداشتند.

 

نیمه نخست: ابتداى بازى با میداندارى داماش آغاز شد. رشتى ها سعى مى کردند تا با پاس هاى عرضى و عوض کردن بازى در طرفین زمین بتوانند از خلاء هاى دفاعى استقلال بهره بگیرند. مهمترین موقعیت داماش در این لحظات از بازى در دقیقه ١٩ روى داد که شوت افشین چاوشى پس از برخورد با تیرک افقى دروازه استقلال به خارج فرستاده شد.

پس از آن در اواسط نیمه نخست بین دقایق ٢۵ تا ٣۵ این اهوازى ها بودند که سکان بازى را به دست گرفتند که مهمترین خطر بازى را باید پاس دقیقه ٢٧ حنیفر به میداودى و تک به تک او با فراهانى نامید که طى آن فراهانى با یک خروج عالى توانست یک سیو عالى را براى تیمش به ارمغان بیاورد. شوت دقیقه ٣۵ میداودى هم با فاصله اندک و به شکل خطرناک از کنار دروازه داماش به خارج رفت.

در نهایت داماشى ها هم روى سانتر محمد سیاه و ضربه سر چاوشى که بادفع ناقص پرویز کریمى همراه شد مى توانست به گل برسند که در نهایت ضربه برگشتى را هم مسعود حسن زاده خارج فرستاده شد. سرانجام نیمه نخست بدون حتی چند ثانیه وقت تلف شده به پایان رسبد.

 

نیمه دوم: این نیمه برخلاف انتظار بسیار خنثى و کم هیجان تر از نیمه نخست آغاز شد و در حالى که همه منتظر حملات پردامنه میزبان بودند بیشتر زمان بازى تنها در میانه هاى میدان سپرى گردید. شاید یکی از مهم ترین و تنها موقعیت خطرناک این نیمه را در واپسین دقایق این نیمه بدانیم که با فرار سیف الهى و پاس رو به جلوى او براى حسن زاده اتفاق افتاد که او به راحتى توپ را از روى خط دروازه به مدافع استقلال کوبید و البته نمی توان از موقعیت ایده آل متوسل زاده در درون محوطه جریمه گذشت. سرانجام ابن مسابقه با نتیجه تساوى به پایان رسید تا بازهم یک تساوى دیگر در کارنامه داماش رقم بخورد.

 

بهترین بازیکن: این بازیکن در واقع بهترین نداشت، اما اگر بخواهیم حتما نام یک نفر را یادداشت کنیم باید به حرمت سن و سال از بختیارى زاده نام ببریم که توانست یک رهبر تمام عیار براى تیمش باشد. در داماش هم سیف الهی و نظیف کار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید