داماش گیلان با تساوی خانگی برابر نفت و گاز گچساران از مدعیان صعود فاصله گرفت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، درچهارچوب هفته هفتم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات،‌ تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری حساس و اصطلاحا شش امتیازی از ساعت 16:15 امروز (چهارشنبه)  در استادیوم سردارجنگل رشت و با حضور حدود پنج هزار هوادارش، پذیرای تیم نفت و گاز گچساران بود که در نهایت این دیدار پس از نود دقیقه تلاش دو تیم بدون گل مساوی خاتمه یافت. 

با کسب این تساوی و در فاصله سه هفته به پایان مسابقات در مرحله نهایی، شاهین شهرداری بوشهر با 17 امتیاز در صدر است و تیم های نفت و گاز گچساران با 13 و داماش گیلان با 10 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم جدول شش تیمی مرحله نهایی لیگ دو در گروه ب این مسابقات قرار گرفتند. 

داماش گیلان در چهارچوب هفته هشتم مرحله نهایی لیگ دو، روز 29 فروردین در بوکان به مصاف سردار بوکان خواهد رفت. همچنین شاهین در آبادان میهمان پالایش نفت آبادان است و شهرداری بندرعباس نیز پذیرای نفت و گاز گچساران خواهد بود.  

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری (c)، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، مصطفی آقاجانی، محمد همرنگ (سعید باقرپسند 65)، علی اصغر کریمی، میثم میرپسندیده (محمدطالبی 83)، سعید طالبی، سعید مرتضوی (میلاد پورصف شکن 52) و صادق رضایی.