وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش برابر پرسپولیس در خانه شکست خورد.

به گزارش وارش اسپرت، درچارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای پرسپولیس بود که در پایان با یک گل برابر مهمانش شکست خورد.

 

تک گل این بازی را محمد عباس زاده در دقیقه 30 بازی بر روی یک ضد حمله به ثمر رساند. محمد مختاری، ابوالفضل حاجی زاده، رسول سروش نیا، روح الله سیف الهی و محمدرضا مهدوی از داماش و مهرداد پولادی از پرسپولیس با کارت زرد جهانبازی داور این دیدار جریمه شدند.

داماش گیلان علی رغم این شکست با 25 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فجرسپاسی در رتبه سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند. داماش یکشنبه 17 فروردین در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر در دیداری حساس مهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

 

هفته ی بیست و هشتم لیگ برتر

ورزشگاه: شهید عضدی رشت – تماشاگر:بیش از 15 هزار نفر

گل: محمد عباس زاده ( دقیقه ٣٠)

داور: یدالله جهانبازى – کمک داوران: محسن فریمان ، سعید زارع

کارت زرد:محمد مختارى دقیقه ۴٠، ابوالفضل حاجى زاده دقیقه ۶۵، رسول سروش نیا دقیقه ۶٨، سیف الهى دقیقه ٨٣، مهدوى دقیقه ٨۶ (داماش) – مهرداد پولادى دقیقه ۶۶ (پرسپولیس)

 

داماش گیلان: بهنام لایقی‌فر، محمد مختاری، هادی محمدی، محمد سیاه، رسول سروش‌نیا، محمدرضا مهدوی، ابوالفضل حاجی‌زاده( از دقیقه ٧٩ مصطفى حاجتى)، رضا کاردوست( از دقیقه ٨۴ محمد دادرسى)، مجید خدابنده‌لو( از دقیقه ۶٣مسعود حسن زاده)، روح‌الله سیف‌اللهی و امین متوسل‌زاده

سرمربی: علی نظر محمدی

 

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، حسین ماهینی، رضا نورمحمدی، پیام صادقیان(از دقیقه ٩٠ مهرداد کفشگرى)، امید عالیشاه( از دقیقه ٧٠ محمد نورى)، مهرداد پولادی، محمدرضا خلعتبری و محمد عباس‌زاده(از دقیقه ٧۵ مهدى سید صالحى)

سرمربی: علی دایی

 

شرح گل

داماش ٠-١ پرسپولیس: توپى که حاجى زاده در یک دوم زمین پرسپولیس لو داد، صادقیان پس از یک کورس چهل مترى تا پشت محوطه حریمه داماش یک پاس عرضى به خلعتبرى داد و او با یک ضربه تو در عباس زاده را صاحب توپ کرد و عباس زاده در موقعیت تک به تک گل برترى پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

شرح بازی: نیمه نخست با حملات پرسپولیس و فشار آنها بر روى خط دفاعى داماش آغاز شد که در این بین یک گل پرسپولیس هم توسط داور مسابقه آفساید اعلام شد.

هر چه به اواسط نیمه نخست نزدیک تر مى شدیم این داماش بود که با تسلط بر توپ و میدان خود را بر حریف تحمیل کرد و سه موفعیت خوب گلزنى توسط روح الله سیف الهى و متوسل زاده از دست رفت. بعد از اینکه پرسپولیس روى یک ضد حمله که از هوش و همکارى مشترک خلعتبرى و صادقیان بدست آمد کمى از شور مسابقه کاسته شد و بعد از آن دو تیم هر چند صاحب چند موقعیت نصف و نیمه شدند اما سرانجام نیمه نخست با همان تک گل عباس زاده به پایان رسید.

 

نیمه دوم با فشار و پرس بازیکنان داماش روى دروازه پرسپولیس آغاز شد. اما حضور پرتعداد مدافعان پرسپولیس درون زمین خودى و بى دقتى مهاجمان داماش موجب شد تا داماشى ها نتوانند از خیل حملات خود نتیجه اى نگیرند.
حملات داماش بعد از اینکه به دقایق انتهایى بازى نزدیک شدند، از زهر آن کاسته شد و در این میان سه تعویض تقریبا پیاپی نظر محمدى هم کارساز نبود. على دایى هم با اضافه نمودن نیروهاى تهاجمى خود سعى کرد تا پرسپولیس از لاک دفاعى بیرون بیاورد. در دقایق انتهایى بازى بعد از اینکه فشار حملات داماش دوباره افزایش پیدا کرد، دایی با تغییر تعویض آخر خود در حالى که قرار بود مسلمان را به بازى بیاورد، کفشگرى را به میدان فرستاد تا بتواند نتیجه بازى را حفظ نماید.

 

حاشیه نگاری به زودی…