داماش گیلان برابر شگفتی ساز دو سال پیش جام حذفی به برتری دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب مرحله سوم از رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت و در حضور حدود سه هزار هوادارش با یک گل برابر قشقایی شیراز به برتری دست یافت و به مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی صعود کرد. 

تک گل داماشی ها در این بازی، روی پرتاب اوت بلند از امیر تیزرو و در ادامه ضربه سر امید قربانی در دقیقه 3 به ثمر رسید. 

در این دیدار، امید قربانی، امیر تیزرو، مصطفی آقاجانی، محمد طالبی و محمد مختاری از داماش گیلان با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

گفتنی است این دیدار قرار بود در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شود که صبح امروز به دلیل مخالفت نیروی انتظامی در استادیوم سردارجنگل برگزار شد.  

لازم به ذکر است، تیم لیگ یکی قشقایی شیراز، دو سال پیش و در زمانی که در لیگ دو شرکت داشت، برابر پرسپولیس در جام حذفی به برتری دست یافته بود.  

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های جام حذفی روز دوازدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد و بازی های این مرحله نیز قرار است طی روزهای 22 و 23 شهریور انجام بپذیرد. در این مرحله تیم های لیگ برتری نیز وارد مسابقات خواهند شد. 

 

ترکیب داماش گیلان: بهنام لایقی فر،  امیر تیزرو، محمد مختاری (C)، امید قربانی، محمد رستمی، محمد طالبی، مرتضی حیدری، سعید باقرپسند، مصطفی آقاجانی، میثم میرپسندیده، عباس کندل.