داماش گیلان برابر ماشین سازی تبریز به برتری دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان شهرداری ماشین سازی تبریز بود که در نهایت توانست این تیم را با یک گل شکست دهد.

 

تک گل داماش گیلان در این دیدار را حسن نجفی در دقیقه 35 مسابقه به ثمر رساند. داماش با این پیروزی که پس از 6 هفته ناکامی به دست آمده بود با 12 امتیاز به رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ یک صعود کرد. رضا محمدی، حسن نجفی و بهنام عسگرخانی کارت زردی های داماش در این دیدار بودند.

لازم به ذکر است، سرمربیگری تیم ماشین سازی بر عهده نادر دست نشان بود. داماشی ها بازی آینده خود را از ساعت 14:30 روز چهارشنبه 6 آبان ماه دراستادیوم شهدای رفسنجان و برابر تیم مس این شهر برگزار خواهند کرد.

 

 

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی، محمد حیدری (سعید طالبی 57)، میلاد قربان زاده، حمید خدابنده لو، محمد رستمی، امیر رضا غمناک (حافظ یعقوبی 89)، حسن نجفی (آرمین منفرد دوست 75)، هادی سهرابی، مصطفی حاجتی، بهنام عسگرخانی، مهیار نوری.

سرمربی: مجید جهانپور

 

*شرح گل

داماش گیلان 1-0 ماشین سازی: حسن نجفی باز هم با ضربه ای ایستگاهی به زیبایی هر چه تمام تر گل داماش را در این بازی به ثمر رساند. این سومین بازی متوالی است که نجفی گلزنی میکند و با این گل در کنار دیگر گلزنان برتر لیگ یک با 5 گل در صدر این جدول ایستاد.

حاشیه نگاری این دیدار در مطلبی جداگانه بر روی سایت قرار خواهد گرفت.