داماش گیلان در دیداری تدارکاتی برابر حریف لیگ یکی خود به تساوی دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان که صبح روز گذشته برای برپایی اردویی کوتاه مدت و دو روزه راهی پایتخت شده بود، پس از برگزاری دو جلسه تمرینی طی روز گذشته و صبح امروز، عصر جمعه در دیداری تدارکاتی به مصاف نساجی قائمشهر رفت که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. 
تک گل داماشی ها در این دیدار که در زمین اختصاصی راه آهن تهران در اکباتان برگزار می شد را هادی سهرابی در دقیقه 60 به ثمر رساند. گل نساجی چی ها نیز در دقیقه 46 توسط پیمان رنجبر به ثمر رسید. 

قابل به ذکر است، روند آماده سازی نساجی که خود را برای رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور آماده می کند، به مراحل نهایی رسیده و به همین دلیل این دیدار جدی ترین بازی تدارکاتی برای داماشی هایی که حدود دو هفته است کار خود را آغاز کرده اند به شمار می رفت. 

نساجی در هفت بازی گذشته تدارکاتی خود پنج پیروزی، یک شکست و یک تساوی به دست آورده بود و داماش نیز تاکنون دو بازی تدارکاتی برابر استقلال رشت و پاس رشت برگزار کرد که به ترتیب یک پیروزی و یک تساوی به دست آورد. 

در حاشیه این بازی می توان به حضور جهانگیر عسگری بازیکن سابق داماش گیلان، برای تماشای بازی این تیم در کنار کاروان داماشی ها اشاره کرد. 

سرمربیگری داماشی ها را وحید رضایی در اختیار دارد و مهدی پاشازاده نیز این فصل در راس کادرفنی نساجی قرار گرفته است. داماش با برگزاری این مسابقه، شامگاه جمعه به رشت بازمی گردد تا تمریناتش را بار دیگر در شهر باران های نقره ای پیگیری کند. 

  
ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، کنعان طاهرنژاد (محمد مختاری)، محمد همرنگ، آرمین منفرد دوست، میلاد پورمحسن (حسین میرزاحسینی)، مهرداد علیزاده، میثم میرپسندیده (مصطفی آقاجانی)، هادی سهرابی (سیدمحمد اسلامی)، سعید طالبی، علیرضا صبوری (شروین بزرگ) و سعید مرتضوی  (پویا نوروزی). 

 

ترکیب اولیه نساجی: مجتبی روشنگر، مجتبی بیژن، مرتضی غلامعلی تبار، مجتبی ممشلی، حسن نجفی، محمود شفیعی، رحمان عبادزاده، سهیل رحمانی، پیمان رنجبر، حسین کریمی و محسن آباد.