دربی شمال پس از نود دقیقه تلاش داماش و نساجی پیروز نداشت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول  باشگاه های ایران تیم های فوتبال داماش گیلان و نساجی مازندران در حضور 5 هزار هوادار مشتاق و زیر بارش شدید باران به تساوی یک بر یک رسیدند.

 
 
حسن نجفی در دقیقه 43 برای داماش گیلان و حمید کاظمی در دقیقه 45 برای نساجی مازندران در این دیدار گلزنی کردند. همچنین داماش یک گل نیز به ثمر رساند که به دلیل خطای محمد حیدری پاسور این گل ، از سوی داور مسابقه پذیرفته نشد.

همچنین محمد رستمی در دقیقه 88 بازی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد. با این تساوی 8 امتیازی شد و در جایگاه هجدهم جدول بیست تیمی لیگ دسته اول ایران قرار گرفت.

 

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی ، محمد حیدری، میلاد قربان زاده(سعید طالبی 62)، حمید خدابنده لو(سعید مرتضوی 72)، محمد رستمی، محمد طالبی، حسن نجفی، هادی سهرابی، مصطفی حاجتی، بهنام عسگرخانی، مهیار نوری.

 

*شرح گل

داماش گیلان 1-0 نساجی مازندران: روی یک حرکت زیبای تیمی محمد حیدری در جناح چپ صاحب توپ شد. سانتر حیدری در میان با جایگیری مناسب حسن نجفی ضربه سر شیرجه ای و دقیق او وارد دروازه مهمان شد تا استادیوم سر از پا نشناسد.

 

داماش گیلان 1-1 نساجی مازندران: خوشحالی داماشی ها چندان دوامی نداشت و دو دقیقه بعد از گل داماش، روی اشتباه خروج دروازه بان و ناهماهنگی با مدافعان به طرز عجیبی با ضربه سر حمید کاظمی گل تساوی نساجی به ثمر رسید تا داماش پیروز به رختکن نرود.

 

حاشیه نگاری این دیدار در مطلبی جداگانه به استحضار خواهد رسید.

 

 

 

گزارش بازی، داماش گیلان – نساجی مازندران، هواداران داماش ، هواداران نساجی، سایت داماش،