داماش گیلان در دیداری خانگی برابر نفت امیدیه به تساوی رسید 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هشتم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 17 امروز (سه شنبه) در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای نفت امیدیه بود که در نهایت این دیدار در حالی که با موقعیت های متعدد داماشی ها همراه بود، با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. 

گل های این بازی را مصطفی علیخانی در دقیقه 18  برای امیدیه و امین متوسل زاده در دقیقه 70 برای داماش گیلان به ثمر رساندند. 

در این بازی داماشی ها موقعیت های متعددی داشتند که با کم دقتی و یا بدشانسی این توپ ها وارد دروازه نشد. همچنین داور مسابقه نیز در چند صحنه مشکوک از اعلام پنالتی به سود داماش خودداری کرد و از اعلام گل در صحنه ای که توپ کامل از خط دروازه عبور کرده بود نیز خودداری نمود! 

داماش گیلان در پایان هفته هشتم با کسب این تساوی با یک بازی کمتر و نه امتیاز در جایگاه سوم جدول رقابت ها قرار گرفت. لازم به ذکر است دیدار هفته گذشت شهرداری کاشان و داماش گیلان و همچنین دیدار این هفته شهرداری کاشان و شهرداری فومن از سوی داوران مسابقات نیمه تمام باقی ماند. 

هم اکنون در جدول رده بندی شهرداری ماهشهر با پانزده امتیاز اول و برق جدید شیراز نیز با 11 امتیاز در جایگاه دوم جدول مسابقات قرار دارند. 

 

ترکیب داماش: اشکان توانا،  آرمین منفرد دوست،  کنعان طاهرنژاد،  محمد مختاری (c) (محمد صالحی 78)، بابک رمضانی پور (مصطفی حاجتی 62)،  محمد همرنگ، حسین نظیری، هادی سهرابی (شروین بزرگ 46)، حسن رمضانی، حامد اکبری پور و امین متوسل زاده .