وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش گیلان نخستین شکست خانگی خود در لیگ برتر سیزدهم را در مقابل استقلال متحمل شد.

به گزارش وارش اسپرت، در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران بعد از ظهر پنجشنبه تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت میزبان استقلال تهران بود که در نهایت بازی را با نتیجه دو بر یک به مهمان خود واگذار کرد.

 

سیاوش اکبرپور در دقیقه 24 و فرهاد مجیدی در دقیقه 68 برای استقلالی ها و امین متوسل زاده دقیقه 16 برای داماشی ها در این دیدار گلزنی کردند . همچنین ابوذر رحیمی و محمدرضا مهدوی هر دو از داماش گیلان بازیکنانی بودن که از احمد صالحی قاضی این مسابقه کارت زرد گرفتند .

داماش گیلان با این شکست بدون پیروزی و با کسب 3 تساوی و دو شکست پیش از دیدارهای فردا با یک پله سقوط در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

پنج شنبه بیست و چهارم امرداد ماه نود و دو

داماش 1 ( دقیقه 17 امین متوسل زاده ) – استقلال 2 ( سیاوش اکبرپور دقیقه 24، فرهاد مجیدى دقیقه 68)

لیگ برتر، دوره سیزدهم ، هفته پنجم

ورزشگاه دکتر عضدى رشت – تماشاگر: پانزده هزار نفر

داور:احمد صالحی – کمک‌ها: علی میرزابیگی و محمدرضا امینی.

کارت زرد: ابوذر رحیمى دقیقه 81، محمدرضا مهدوى دقیقه 92 ( داماش)

 

داماش گیلان: حبیب دهقانی، علی رضا نظیف کار، محمد مختارى، هادى محمدى، ابوذر رحیمى، محمد رضا مهدوی، رضا کاردوست( از دقیقه 78 افشین چاوشى)، ابوالفضل حاجى زاده، مسعود حسن زاده ( از دقیقه 78 بوباکار کبه)،امین متوسل زاده، مصطفى حاجتى( دقیقه 70 روح الله سیف الهى)

سرمربی: افشین ناظمی

 

استقلال تهران: مهدی رحمتی،خسرو حیدرى، امیر حسین صادقى،حنیف عمران زاده،جواد نکونام، پژمان نورى، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 93 مهران قاسمى)، محمد قاضى، محمد مهدى نظرى(فرهاد مجیدى از دقیقه 46)، على رضا نیکبخت واحدى( از دقیقه 53 فردین عابدینى) پژمان منتظرى

سرمربی: امیر قلعه نوعی

 

شرح بازی: مسابقه داماش با استقلال را باید نبرد انتقامى قهرمان فصل پیش با تیمى دانست که توانسته بود در هر دو مسابقه سال گذشته سه امتیاز را از قهرمان برباید و حالا استقلالی ها آمده بودند تا بتوانند با برد در خانه داماش جبران مافات نمایند. هم داماش و هم استقلال با چند مصدوم به این مسابقه گام گذاشتند و بازگشت نیکبخت به رشت و رودرویى پژمان با رشتى ها از نکات جالب این مسابقه بود.

 

نیمه نخست: مسابقه با میدان دارى استقلالى ها شروع شد که حاصلش چند کرنر پیاپى روى دروازه داماش بود. بعد از آن بازى حالت پایاپایى داشت و تا دقیقه پانزده مسابقه تقریبا آرام تر از حد تصور برگزار شد. پس از به ثمر رسیدن گل داماش فشار حملات استقلال فزونى گرفت تا اینکه استقلال به گل تساوى اش دست یافت.

مهمترین موقعیت داماش براى رسیدن به گل دوم در دقیقه 40 حاصل شد که یک و دو مهدوى را متوسل زاده به زیبایى پاسخ داد اما مهدوى از روى خط شش قدم توپ را به سینه رحمتى کوبید. استقلال هم مى توانست در واپسین دقایق نیمه نخست گل برترى را وارد دروازه داماش نماید که حنیف عمران زاده این موقعیت را از کف داد.

 

نیمه دوم: این نیمه با نخستین موقعیت خطرناک مجیدى تازه به میدان آمده توام شد، سانتر حیدرى با ضربه سر مجیدى همراه شد که دهقانى توپ را مهار نمود. در دقیقه 49 پاس پشت دفاع مهدوى براى متوسل زاده مى توانست رشتى ها را پیش بیندازد که رحمتى با خروج به موقع مانع گلزنى داماش شد. در دقایق 50 و 51 دو ضربه سرحسن زاده را رحمتى و خط دفاع استقلال دفع نمود.

فرار فرهاد مجیدى در جناح چپ داماش براى قاضى با بى دقتى او به خارج رفت. پس از به ثمر رسیدن گل برترى استقلال آنها سعى در کنترل بازى و از سرعت انداختن مهاجمان داماش نمودند، که در این میان ناظمى با آوردن دو مهاجمش ( چاوشى و کبه) سعى کرد تا جانى تازه به خط آتش تیمش بدهد.

اما به هر روى این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود آبى هاى تهران پایان یافت تا صدر جدول دوباره آبى شود و داماش با این باخت خود را بیشتر از همیشه در خطر سقوط زود هنگام به انتهاى جدول مى بیند.

 

شرح گلها:

داماش 1-0 استقلال: هادی محمدی با پاسی بلند به زیبایی توپ را از دفاع به پشت دفاع استقلال فرستاد تا امین متوسل زاده در موقعیت تک به تک به زیبایی دروازه رحمتى را باز نماید.

داماش 1-1 استقلال: پرتاب بلند اوت توسط نیکبخت در شلوغی محوطه جریمه داماش روى سر نکونام فرود آمد که ضربه سر او اکبرپور را در یک موقعیت مناسب صاحب توپ کرد تا او گل تساوى استقلال را به راحتى وارد دروازه داماش نماید.

داماش 1-2 استقلال: پرتاب بلند اوت فردین عابدینى را ابوذر رحیمى ناقص دفع کرد تا فرهاد مجیدى در یک کورس مدافع داماش را از پیش بردارد و مجیدى با یک شوت جاندار دروازه دهقانى را باز نماید.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید