دیار وارش: داماش گیلان در دیداری اصطلاحا شش امتیازی برابر حریف جنوبی خود بازی را واگذار کرد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب پنجمین هفته از مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در حضور بیش از 4 هزار هوادار خود در استادیوم سردارجنگل رشت در دیداری اصطلاحا شش امتیازی پذیرای شاهین شهرداری بوشهر بود که در نهایت این بازی را در حالی که از حریف خود پیش بود، با نتیجه دو بر یک واگذار کرد. 

گل های این بازی را سید کاظم رحمانی در دقیقه 37 برای داماش گیلان و مهدی چاهکوتاه زاده در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی و میلاد صارمی در دقیقه 82 برای شاهین شهرداری بوشهر گلزنی کردند.

در این دیدار باز هم یک پنالتی صد در صد داماش در اواخر نیمه نخست مسابقه از سوی داور بازی نادیده گرفته شد و در صحنه ای مشکوک نیز یک پنالتی به سود شاهین گرفته شد. لازم به ذکر است پیش از این نیز حداقل سه پنالتی تائید شده از سوی کارشناسان در مرحله نهایی برای داماشی ها گرفته نشده است و جالب آنکه در مرحله نخست مسابقات نیز یک پنالتی مسلم دیگر در بازی برابر شاهین برای داماشی ها گرفته نشده بود.  

مهدی پاشازاده سرمربی شاهین بوشهر که از سوی هواداران داماش در پایان بازی با شعارهای مبنی بر لابی گری متهم شد، دائما با جنجال سازی در کنار زمین سعی در جنگ روانی به سود تیم خود داشت. 

داماش گیلان بااین شکست هشت امتیازی باقی ماند و در پایان نیم فصل مرحله نهایی پس از شاهین 13 امتیازی و نفت و گاز گچساران 11 امتیازی در جایگاه سوم جدول گروه ب قرار گرفت. داماشی ها شش روز دیگر، در اولین بازی دوربرگشت مرحله نهایی در استادیوم خلیج فارس بندرعباس، میهمان شهرداری بندرعباس خواهند بود. 

 

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری (c)، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، میلاد پورمحسن (آزاد جعفرزاده 90) ، علی اصغر کریمی، میثم میرپسندیده (مصطفی آقاجانی 85)، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن، سعید مرتضوی (محمدطالبی 79) و صادق رضایی.