داماش گیلان با پیروزی برابر فولاد نوین اهواز، به قهرمانی نیم فصل گروه الف لیگ دو دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، داماش گیلان از ساعت 14 امروز (یکشنبه) در هوای ابری و بارانی استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای فولاد نوین اهواز بود که در نهایت این بازی با دو گل به سود لاجوردی های شهر باران پایان یافت. 

گل های این مسابقه را سعید طالبی در دقیقه ۴۴ و میلاد پورصف شکن در دقیقه ۷۳ برای داماش به ثمر رساندند. 
داماش گیلان با کسب این سه امتیاز از 12 بازی خود 24 امتیاز کسب کرد و در جایگاه نخست قرار گرفت. در جدول رده بندی تیم های مقاومت تهران و چوکای تالش با ۲۳ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند و خوشه طلایی ساوه با یک بازی کمتر و ۲۲ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

با اتمام نیم فصل لیگ دو تیم ها سه هفته استراحت خواهند داشت و بار دیگر از 9 دی ماه مسابقات کلید خواهد خورد. داماش گیلان در نخستین بازی نیم فصل دوم در رشت پذیرای ایرانجوان بوشهر خواهد بود. 

 

ترکیب داماش گیلان: بهنام لایقی فر، محمد مختاری، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن ( از دقیقه ۸۷ عرشیا توکلی) ، کنعان طاهرنژاد، محمد رستمی، جابر نصیری (از دقیقه ۶۰ مصطفی آقاجانی)، میثم میرپسندیده ، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن و علی آل کثیر ( از دقیقه ۹۰ سید محمد اسلامی) .