داماش گیلان در ادامه پیروزی هایش در دیدارهای خانگی این فصل، برابر شهرداری همدان نیز به برتری دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 14:30 امروز (سه شنبه) در هوایی طوفانی و سرد پذیرای شهرداری همدان بود که در نهایت مهمان خود را با نتیجه دو بر یک بدرقه کرد. 

گل های این بازی را میلاد پورصف شکن در دقیقه 62 و میثم فرزانه در دقیقه 90 برای داماش گیلان و میلاد باقری در دقیقه 72 برای شهرداری همدان به ثمر رساندند. 

لازم به ذکر است، امید قربانی و میثم میرپسندیده (داماش) و حامد بختیاری (شهرداری همدان) با کارت زرد داور مسابقه مواجه شدند. 

از نکات عجیب این بازی تمارض های پی در پی به مصدومیت و وقت تلف کردن های عجیب تیم شهرداری همدان از همان دقایق ابتدایی مسابقه بود که تا پایان نیز ادامه داشت! 

داماش گیلان با بدست آوردن این سه امتیاز با کسب 37 امتیاز از 18 بازی و حضور در رتبه دوم جدول، فاصله خود با صدر را نسبت به هفته گذشته حفظ کرد. در جدول مسابقات خوشه طلایی ساوه با 41 امتیاز از 18 بازی در صدر گروه الف لیگ دو است و مقاومت تهران نیز با 33 امتیاز در جایگاه سوم جدول سیزده تیمی این گروه قرار دارد. 

در پایان رقابت های لیگ دو، تیم نخست دو گروه به طور مستقیم به لیگ یک صعود می کنند و تیم های دوم نیز با برگزاری دیدار پلی آف تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ یک فصل آینده را مشخص خواهند کرد. 

داماش گیلان در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ دو، سه شنبه 7 اسفند در قزوین به مصاف کاسپین خواهد رفت. باشگاه داماش قصد دارد که برای این مسابقه هوادار به قزوین اعزام کند.

  

ترکیب داماش گیلان: جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی (از 83؛ مصطفی آقاجانی)، آرمین منفرددوست (از 58؛ میثم فرزانه)، میلاد پورمحسن، میثم میرپسندیده ، جابر نصیری (از 70؛ محمد طالبی)، مرتضی حیدری ، عباس کندل، میلاد پورصف شکن و علی آل کثیر

سرمربی: سیامک فراهانی

 
 حواشی:

– بازی در یک هوای سرد و بارانی در حال برگزاری بود و همین مساله باعث کاهش تعداد تماشاگران در این بازی شد. 

– آرمین منفرددوست پس از رهایی از مصدومیت طولانی برای نخستین بار در این فصل در ترکیب اصلی داماش به میدان رفت. همچنین محمد طالبی پس از چندین هفته غیبت با رهایی از بند مصدومیت در لیست هجده نفره داماش قرار گرفت و در نهایت به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. 

– حدود هزار هوادار داماش در زیر بارش شدید باران بی وقفه در حال تشویق تیم محبوب خود هستند.

-در انتهای مسابقه بین عوامل دو تیم درگیری هایی به وجود آمد.