داماش گیلان برابر حریف جنوبی خود با گل دقایق پایانی به برتری دست یافت. 
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته شانزدهم از مرحله نخست رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت میزبان فولاد نوین اهواز بود که در نهایت توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد تا یک گام دیگر به مرحله نهایی مسابقات نزدیک شود.

میلادپورصف شکن در دقیقه 29 و سعید طالبی در دقیقه 87 برای داماش گیلان و علی آل کثیر در دقیقه 25 برای فولاد نوین اهواز در این دیدار گلزنی کردند. 

داماش گیلان با کسب این پیروزی ارزشمند، ضمن حفظ رکورد شکست ناپذیری اش 27 امتیازی شد و به رده دوم جدول گروه اول مسابقات صعود کرد. در جدول مسابقات، کارون اروند خرمشهر با 34 امتیاز از 15 بازی و دو بازی بیشتر نسبت به داماش در رده نخست است و تیم های مقاومت تهران و شاهین بوشهر به ترتیب با 25 و 23 امتیاز در رده های سوم و چهارم این جدول قرار دارند. 

داماشی ها در چهارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ دو، سه شنبه آینده در تهران به مصاف نیروی زمینی تهران خواهند رفت. 

 

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری (c)، سید کاظم رحمانی، آرمین منفرددوست، محمد همرنگ (مصطفی آقاجانی 78)، میلاد پورمحسن، محمد طالبی، میثم میرپسندیده (کنعان طاهرنژاد 87) ، میلاد پورصف شکن، صادق رضایی و سعید مرتضوی (سعید طالبی 34) .