داماش گیلان در یک دیدار پرحاشیه مقابل حریف اصفهانی خود شکست را پذیرا شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان ، در هفته پنجم سری رقابت های دسته اول باشگاه های کشور تیم فوتبال داماش گیلان برابر گیتی پسند اصفهان با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا برای اولین بار در این فصل در استادیوم عضدی مقابل حریف خود ناکام بماند.

حمید کاظمی(دقیقه 2) ، مرتضی عزیزمحمدی(دقیقه 9) برای گیتی پسند اصفهان و حسن نجفی(دقیقه 21) برای داماش گیلان گلزنی کردند تا داماش گیلان با همان شش امتیاز به رده دوازدهم جدول سقوط نماید.

 
روند داوری این مسابقه به شدت نامتعادل بود به نحوی که یک پنالتی کاملا نامعلوم برای گیتی پسند گرفته شد و یک پنالتی محرز و یک گل به سود داماش نیز پذیرفته نشد و همین مسئله سبب شد تا به درخواست هواداران عصبانی داماش، این تیم لحظاتی به کنار زمین برود و بازی متوقف شود.
 

مصطفی حاجتی، حمید خدابنده لو و محمد رستمی از داماش و حمید شفاعت و حمیدرضا کاظمی از گیتی پسند با دریافت اخطار جریمه شدند. همچنین سامان فرزام پور در دقیقه 30 از داماش و مرتضی عزیز محمدی در دقیقه 94 از گیتی پسند بازیکنانی بودند که با دریافت اخطار دوم از زمین مسابقه اخراج شدند.  

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی، محمد حیدری، مهیار نوری (محمد طالبی 76)، حمید رضا خدابنده لو، رضا الماسخاله (بهنام عسگرخانی 46)، میلاد قربانزاده، حسن نجفی، هادی سهرابی، مصطفی حاجتی (سعید طالبی 64)، سامان فرزام پور، محمد رستمی.

 

*شرح گل

 

داماش 0-1 گیتی پسند: روی یک ضربه کرنر ، حمیدرضا کاظمی بر روی تیر یک و گوشه محوطه شش قدم با یک ضربه سر دروازه رضا محمدی که به اشتباه خروج کرده بود را گشود.

 

داماش 0-2 گیتی پسند: در صحنه ای که کسی متوجه نشد دقیقا چه اتفاقی افتاده است، حسام عرب داور این دیدار نقطه پنالتی را به سود گیتی پسندی ها نشان داد و در ادامه مرتضی عزیز محمدی دروازه داماش را برخلاف جهت حرکت دروازه بان برای بار دوم در دقیقه 9 بازی گشود.

 

داماش 1-2 گیتی پسند: روی یک پاس تودر حسن نجفی بدون تعلل و با یک دریبل سرپا دروازه بان را از پیش رو برداشت و در حالی که مدافعان در کنار وی حرکت میکردند توپ را به سمت دروازه فرستاد که با عبور توپ از زیر پای مدافع روی خط، دروازه گیتی پسند باز شد.