وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش گیلان در هفته هفتم لیگ برتر برابر سپاهان متوقف شد.

به گزارش وارش اسپرت، از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران غروب جمعه تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان سپاهان اصفهان بود که در نهایت این دیدار پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت .

 

رادومیر جالویچ در دقیقه 43 برای سپاهان و روح الله سیف الهی در دقیقه 69 برای داماش گیلان در این دیدار گلزنی کردند . داماش گیلان با کسب این تک امتیاز و با درنظر گرفتن کسر یک امتیازی کمیته انضباطی از این تیم با شش امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

داماش در هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 18:40 پنجشنبه 14 شهریور در استادیوم حافظیه شیراز مهمان فجرسپاسی این شهر خواهد بود.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

داماش 1(دقیقه 69 روح الله سیف الهى) 1 ( دقیقه 43 رادومیر جالویچ ) سپاهان

لیگ برتر ، دوره سیزدهم ، هفته هفتم

ورزشگاه دکتر عضدی رشت – تماشاگر: هشت هزار نفر

داور: جمشید دانش‌مهر، کمک‌ها: محمدرضا امینی و بهروز برون

کارت زرد:هادى عقیلی دقیقه 58 ،على احمدى دقیقه 43، احسان حاج صفى دقیقه 72( سپاهان)- سیف الهى دقیقه 64، هادى محمدى دقیقه 72( داماش)

 

داماش گیلان: حبیب دهقانی، ابوذر رحیمی، محمد مختاری، مسعود حسن زاده، علی رضا نظیف کار، هادی محمدی، ابوالفضل حاجی زده( از دقیقه 56 کبه)، مصطفی حاجتی، هادی سهرابی( از دقیقه 46 روح الله سیف الهى)، رضا کاردوست، امین متوسل زده(از دقیقه 68 افشین چاوشى)

سرمربی: افشین ناظمی

 

سپاهان اصفهان: رحمان احمدى، على حمودى، شجاع خلیل زاده، هادى عقیلى، محسن ایرانژاد، على احمدى، امین جهان عالیان،رادومیر جلاویچ، احسان حاج صفى(از دقیقه 85 على کریمى)، حسین پاپى، محمد غلامى(از دقیقه 83 آرش افشین)
سرمربی: زلاتکو کرانچار

 

شرح بازی:

تقابل داماش با سپاهان بدون درنگ همه را به یاد بازی ماقبل آخر لیگ دوازدهم می اندازد. جایی که رشتی ها توانستند جام قهرمانی را از دیار سی و سه پل به پایتخت نشینان هدیه دهند. آن مسابقه آنقدر حوادث ریز و درشت داشت تا سایه اش همچنان در این بازی سنگینی نماید. دو تیم هر کدام بدون چند بازیکن تاثیرگذارشان گام به زمین گذاشتند. برای داماش محمدرضا مهدوی، آبشک و سعید قدمی به دلیل مصدومیت غایب بودند و برای سپاهان هم یعقوب کریمی مصدوم و امید ابراهیمی و آروین محروم بودند و جباری محکوم!

 

نیمه نخست:

مسابقه دو تیم در این نیمه با حملات ضربدرى آغاز شد که در این میان حملات سپاهان زهر دارتر بود و رشتى ها هرگز نتواستند از مالکیت توپ خود استفاده نمایند. حملات داماش کم جاندارتر از سپاهان بود و در دو موقعیت بى دقتى امین متوسل زاده نتوانست ایجاد خطر بر روى دروازه سپاهان نماید. در نهایت سپاهانى ها با فرصت طلبى از اشتباه دروازه بان و مدافع داماش توانستند این نیمه را با برد به رختکن بروند.

 

نیمه دوم:

نیمه دوم داماش با سه تغییر پیاپى با یک روحیه تهاجمى گام به زمین گذاشت تا بتواند گل خورده را جبران نماید. پس از به ثمر رسیدن گل تساوى باز هم در چند صحنه داماش مى توانست گل برترى را هم وارد دروازه سپاهان کند که با بى دقتى مهاجمان داماش و دفاع مستحکم سپاهان بى نتیجه ماند. نیمه دوم را باید در نهایت به نام داماش نوشت، موقعیت هاى خطرناک رشتى ها در دقایق پایانى مى توانست آنها را برنده از زمین خارج نماید. در نهایت با این تساوى حداقل یک امتیاز کسر شده آنها بازگردانده شد و سپاهان هم با این تساوى فعلا کادرفنى خود را ابقا شده می بیند تا به روزهاى آینده امیدوار باشد براى بازگشت به صدر.

 

دقایق حساس:

دقیقه 4: پاس عالى احسان حاج صفى به حسین پاپى در پشت خط شش قدم رسید در حالى که مدافع مستقیم او جا مانده بود شوت او با بى دقتى راهى آسمان شد.

دقیقه 14: پرتاب بلند اوت هادى محمدى به رضا کاردوست رسید تا او با یک ضربه سر توپ به مسعود حسن زاده برسد و ضربه قیچى او با اختلاف ناچیز به از کنار دروازه سپاهان به خارج برود.

دقیقه 23: شوت سرکش محمد غلامى در حالى که با دروازه بان تک به تک شده بود از کنار دروازه به خارج رفت.

دقیقه 27: ارسال پاپى با اشتباه مدافعان داماش در حالى که مهاجمان سپاهان جامانده بودند از روى خط دروازه راهى اوت شد.

دقیقه 35: تک به تک متوسل زاده با رحمان احمدى در حالى که مدافعى او را تهدید نمى کرد با جدا شدن توپ از پایش بى حاصل ماند.

دقیقه52: خطاى حمودى روى سیف الهى یک ضربه ایستگاهى براى این تیم به ارمغان آورد که ضربه ایستگاهى را حاجى زاده به دفاع سپاهان کوباند تا آن طرف یک ضد حمله براى سپاهان بدست بیاید.مدافعان داماش این طرف با تن دادن به خطا یک ضربه ایستگاهى را به سپاهانى ها تقدیم کردند.

دقیقه 58: فرار حسن زاده درست پشت خط هجده قدم باخطاى هادى عقیلى همراه شد. ضربه ایستگاهى را حاجتى به مدافعان سپاهان کوباند.

دقیقه70: سانتر جهان عالیان با صربه سر محمد غلامى به خارج رفت.

دقیقه 80: پاس کبه سیف الهى را در موقعیت تک به تک با رحمان احمدى با بى دقتى به خارج فرستاده شد.

 

شرح گلها:

داماش 0-1 سپاهان: دفع ناقص حبیب دهقانى جلو آمده با برخورد به ابوذر رحیمى به پشت مدافعان داماش افتاد تا شوت رادومیر جالویچ با برخورد به پاى نظیف کار وارد دروازه داماش گردد.

داماش 1-1 سپاهان: سانتر محمد مختارى درون محوطه جریمه روى سر مسعود حسن زاده پایین آمد تا او با سر به سیف الهى پاس بدهد و ضربه سر سیف الهى وارد دروازه رحمان احمدى شود.

 

بهترین بازیکن:

مسعود حسن زاده مهاجم جوان داماش بازهم در این بازى پرفروغ نشان داد. او یک پاس گل داد و اگر کمى خوش شانس بود مى توانست یک گل هم به ثمر برساند.

 

اتفاق های ویژه:

1) حدود هفتاد نفر از هواداران سپاهان در جایگاه تماشاگران مهمان در ورزشگاه عضدى حضور پیدا کرده بودند.

2) داستان کسر امتیاز و توفان شب گذشته در برنامه سکو بین عابدینى و حسن زاده حسابى جو ورزشگاه را بر علیه فدراسیون کرده بود. شعارهاى : حسن زاده مافیا … فحش نمى دن رشتیا ، حسن زاده مافیا… دشمن ما رشتى ها ، حسن زاده حیا کن … فدراسیون رو رها کن ، ایران آسیا امیرعابدینى ،کفاشیان حیا کن … فدراسیون و رها کن از جمله این شعارها بود.

3) پرده جالبى به زبان انگلیسى در یکى از جایگاههاى هواداران داماش نصب شده بود با این مضمون: هیچکس مارا دوست ندارد! No 1 likes us که البته پیش از شروع بازى به دلیل اعتراض عجیب جلال مرادى ناظر این مسابقه جمع شد و بر روی دستان تماشاگران قرار گرفت .

4)پرچم کمک داور اول مسابقه در دقیقه یازدهم شکست که موجب توقف یک دقیقه اى بازى شد.

5) کوچکى نژاد نماینده مجلس از رشت با حضور در جایگاه خبرنگاران با آنها به گفتگو پرداخت. دقایقی پس از استقرار وی داماش به گل تساوی دست یافت.

6) سیف الهى پس از زدن گل به ورودى رختکن داماش رفت تا در آغوش عابدینى جا بگیرد. این در آغوش رفتن هاى پس از گل کم کم دارد در داماش اپیدمى مى شود!

7)پس از تعویض محمد غلامى ، هواداران داماش به شدت وى را مورد تشویق قرار دادند که این بازیکن نیز نسبت به این تشویق ها ابراز احساسات کرد.

8) پرده ای بر روی دستان تماشاگران خطاب به برنامه نود دیده می شد با این مضمون: " نود کمتر دَود" به معنای اینکه نود کمتر خالی بندی کن.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید