وارش اسپرت:

 

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران عصر امروز یک مسابقه بین تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شد. این مسابقه که در حضور 15 هزار تماشاگر علاقمند به فوتبال برگزار شد در پایان با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس تهران پایان پذیرفت.

ابتدا این تیم داماش بود که در دقیقه 12 و پس از شوت امین ترکاشوند و دفع ناقص حقیقی دروازه بان پرسپولیس و با ضربه آدمیر آدروویچ به گل اول مسابقه رسید اما در ادامه سپهر حیدری بر روی یک سانتر و برخورد توپ با زانوی وی در دهانه دروازه گل تساوی را در دقیقه 33 مسابقه به ثمر رساند.

دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش نتوانستند کاری از پیش ببرند و با این نتیجه کار به وقت های اضافه کشیده شد. و این تیم پرسپولیس بود که با گل ثانیه های پایانی نیمه اول وقت های اضافه توانست تیم داماش را مغلوب کند. ضمن اینکه مصطفی حاجتی مدافع داماش نیز در دقیقه 100مسابقه از زمین با کارت قرمز اخراج شد.

بازی بعدی داماش گیلان در ادامه مسابقات لیگ دسته اول در روز جمعه 5 آذر ماه و در برابر همیاری اراک در استادیوم شهید عضدی رشت خواهد بود.

 

درحاشیه:

 

*قبل از شروع مسابقه از نصب بنر ارتش داماش که برای معین شدن جایگاه کاربران وارش اسپرت تهیه شده بود جلوگیری میشود.و بدین ترتیب تعداد زیادی از بچه های جایگاه به سمت پشت دروازه میروند و در آنجا شروع به تشویق تیم محبوب خود میکنند.

 

*قبل از شروع مسابقه عده ای از تماشاگران کنار جایگاه شروع به تشویق سپیدرود میکنند! که با جواب تماشاگران داماش در سمت مخالف مواجه میشوند که سپیدرود را هم تیم این شهر میدانند و…!

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید:

 

*علی دایی و کریم باقری توسط هواداران داماش قبل از شروع مسابقه تشویق میشوند.

 

* استاندار قهرمانی از تماشاگران ویژه این مسابقه حساس بود.

 

*قبل از شروع مسابقه بیش از یک سوم استادیوم توسط هواداران پرسپولیس و همینطور هواداران ضد داماش پر میشود!!

 

*ترکیب داماش گیلان: میدرا نوویچ، سید علی حسینی، مهرزاد رضایی (از دقیقه 59 بهنام افشه)، علیرضا نظیف‌کار، مسعود میکاییلی، هادی سهرابی، مصطفی حاجتی، محمد آشیک، محمد رضا مهدوی، آدمیر آدروویچ (از دقیقه 83 علی امیری) و امین ترکاشوند (از دقیقه 62 هاملت میختاریان)
سرمربی: افشین ناظمی

 

*ترکیب پرسپولیس تهران: علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، مجتبی شیری، مجتبی زارع، حسین بادامکی (از دقیقه 73 تیاگو فراگو)، امیرحسین فشنگچی (از دقیقه 77 محمد منصوری)، هادی نوروزی (از دقیقه 58 سعید حلافی)، محمد نوری و اشپتیم آرفی

 

*تیم داماش در مجموع و درکل بازی بسیار کوبنده و مقتدر ظاهر شد. در حالی که بر روی برخی سکوها تمامی حواشی برعلیه تیم بود اما بازیکنان داماش در این بازی با تعصب و با غیرت مثال زدنی بازی کردند که در پایان بازیکنان با تشویق هواداران همیشگی داماش نیز مواجه شدند.

 

*اخراج مصطفی حاجتی، تعویض آدمیر در دقیقه 80 و آوردن علی امیری به زمین مسابقه، بازی زیبای محمدرضا مهدوی و محمد آبشک، درگیری آبشک و مازیار زارع ،حرکت جالب آدمیر آدرویچ پس از به ثمر رساندن گل و اعلام سکوت به هواداران پرسپولیس از حوادث قابل توجه در داخل زمین مسابقه بود.

 

*پر شدن یکی از 6 سکو قرمز پوش توسط هواداران ملوان و مشخص شدن مکان آنها پس از جملات تحریک آمیز بر علیه شان، حضور خائنان به شهر رشت که با پوشیدن لباس سپیدرود و لکه دار کردن نام این تیم در دو جایگاه پشت نیمکت داماش با گلزدن تیم پرسپولیس خوشحالی میکردند. سوژه شدن مازیار زارع طبق معمول همیشه نیز از حواشی جالب بر روی سکو ها بود.

 

* در پایان مسابقه درگیری های جسته و گریخته ای بین هواداران داماش و پرسپولیسی های گیلانی و غیر گیلانی که البته تعداد دومی کمتر بود در بیرون از استادیوم رخ میدهد که با دخالت نیروی انتظامی این درگیری ها خاتمه میابد.