– نفت تهران با سه محروم در مقابل داماش

داماش گیلان روز یکشنبه 28 آبان ماه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر میزبان نفت تهران است. نفت تهران در این دیدار مگنو باتیستا را به دلیل اخراج در بازی قبل و یعقوب کریمی و وریا غفوری را به دلیل گذراندن یک جلسه محرومیت انضباطی در اختیار ندارد . داماشی ها هم تا این لحظه رسول بروشی و حسین کوشکی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

 

– حضور جهانبخش از روزهای آینده در تمرینات داماش

علیرضا جهانبخش، کاپیتان گیلانی تیم ملی جوانان ایران بامداد امروز به تهران رسید و قرار است تا ظرف یکی دو روز آینده در تمرینات داماش حضور پیدا کند و در صورت صلاحدید کادرفنی قادر به بازی در مقابل نفت تهران نیز خواهد بود. لازم به ذکر است علیرضا جهانبخش به دلیل حضور در اردوی تیم جوانان ایران در سه مسابقه اخیر داماش در لیگ برتر حضور نداشت . جهانبخش در این رقابت ها ضمن ارائه بازیهایی درخشان ، دو گل نیز در مقابل تیم های امارات و کره جنوبی به ثمر رساند .

 

– نوجوانان داماش به مصاف دخانیات گیلان می رود

نوجوانان داماش گیلان در هفته پنجم لیگ نوجوانان روز چمعه 1391/8/26 به مصاف تیم دخانیات گیلان خواهد رفت.این مسابقه از ساعت 14:30 در استادیوم شهید عضدی رشت انجام می گیرد. نوجوانان داماش با کسب 5 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و دخانیات گیلان نیز با 9 امتیاز صدرنشین این گروه است .

 

– جوانان داماش صدر نشین دسته اول جوانان

تیم جوانان داماش گیلان در هفته چهارم از سری مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور، میزبان انتظار بجنورد هستند.این مسابقه روز دوشنبه هفته آینده از ساعت 14:15 در استادیوم دکتر عضدی رشت انجام می شود و داماشی ها برای تداوم صدرنشینی نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارند.

جوانان داماش گیلان در هفته سوم سری مسابقات دسته اول جوانان کشور در شیراز موفق شد تیم شهید وفایی شیراز را با نتیجه سه بر یک  شکست دهد.احمدرضا افشه(دو گل) و صالح نوروزپور گلزنان داماشی ها در این دیدار خارج از خانه بودند.

 

– مهدی کیانی به دلایل انضباطی و با تشخیص کادرفنی از حضور در تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان منع شد. کیانی با دستور درخشان در اختیار باشگاه قرار گرفت تا درخصوص وی تصمیم گیری شود.

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید