وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: رئیس هیات فوتبال گیلان و فرماندار رشت در بخشی از برنامه "باورزش" شبکه باران در مورد بلاتکلیفی داماش گیلان صحبت هایی کردند.

به گزارش وارش اسپرت، قربانعلی الماسخاله که مهمان حضوری برنامه "باورزش" بود در بخشی از این برنامه مربوط به باشگاه داماش گیلان بود از وجود اسپانسرهایی برای این باشگاه خبر داد که بلاتکلیفی مالکیتی داماش را تنها دلیل عدم انتقال دانست.

 

رئیس هیات فوتبال گیلان از مسئولان استان و نمایندگان مجلس برای ورود به بحث داماش و مذاکره آنها با قوه قضائیه درخواست کرد تا هرچه زودتر وضعیت باشگاه داماش گیلان مشخص شود.

 

برای دانلود فایل ها

در ادامه ی برنامه ارتباطی تلفنی با فرماندار رشت برقرار شد که مهندس مهدوی با اشاره به ورود استاندار گیلان و برخی نمایندگان گیلان گفت: قرار است در روزهای آینده رایزنی هایی با قوه قضائیه صورت بگیرد که انشاالله بتوانیم مشکلات این تیم را برطرف کنیم و در فصل بعد شاهد حضور این جوانان در لیگ برتر باشیم.

 

همچنین گزارشی از تمرینات داماش گیلان در زمین پگاه پخش شد که در آن سرمربی و بازیکنان داماش از شرایط موجود در تیم گفتند و از مسئولان برای ورود هرچه سریعتر درخواست هایی داشتند.

 

فایل ویدوئی گزارش تمرین:

 

فایل صوتی مشروح صحبت های فرماندار رشت و رئیس هیات فوتبال گیلان: