وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: بر اساس سیاست جدید وارش اسپرت که از شروع این فصل استارت زده شد، کلیپی از تشویق هواداران پرشور و تیفوسی داماش شهر باران در بازی با تراکتورسازی برای دانلود کاربران و بازدیدکنندگان وارش اسپرت تدارک دیده شده است.

 

به مانند دو بازی اخیر خانگی داماش و با همکاری روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، تشویق های هواداران داماش در بازی با تراکتورسازی که توسط سیامک نجدی فیلمبرداری شده است، در اختیار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش قرار داده شده است تا در روزهایی که اغلب جراید و برنامه های تلویزیونی چشم هایشان را برای دیدن نقاط قوت داماش و هوادارانش بسته اند ، وارش اسپرت به عنوان رسانه و صدای هواداران داماش گیلان بتواند گوشه ای از حمایت های تیفوسی وار داماشی ها را در معرض عموم قرار دهد.

این کلیپ با مدت زمان 10 دقیقه و کیفیت خوب ، شامل صحنه هایی از قبیل تشویق های هواداران داماش، سر دادن شعار ذات پرور روحت شاد، تشویق امیر عابدینی، رفتن بازیکنان و سرمربی تیم به سمت هواداران و … می باشد.

 

برای دانلود کلیپ با فرمت mp4 و حجم 99 مگابایت به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

لینک دانلود مستقیم ویدئوی تشویق حواشی و تشویق هواداران داماش در بازی داماش – تراکتورسازی

 

لینک دانلود ویدئوی تشویق حواشی و تشویق هواداران داماش در بازی داماش – تراکتورسازی بر روی سرور uppit

 

*برای دانلود از سرور uppit پس از کلیک بر دکمه download همین صفحه ، در صفحه بعد و پس از لود کامل صفحه چند ثانیه صبر کنید سپس بر روی دکمه Generate Link کلیک کنید و در صفحه بعد بر روی گزینه Download با حجم مشخص نوشته شده در کنار این کلمه فایل ویدئوی با فرمت Mp4 را دانلود کنید. درصورتی که در مرحله آخر با اخطار آنتی ویروس مواجه شدید با غیرفعال کردن آنتی ویروس می توانید بدون هیچ مشکلی فایل را دانلود کنید.

 

تهیه و تدوین: سیامک نجدی

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت -تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید