قهرمانی جوانان والیبالیست ایرانی در مسابقات جهانی والیبال، جامعه ورزش کشور را به تداومِ روند صعودی والیبال ایران در سالیان اخیر امیدوار کرد.
مصطفی عاقل منش مدیر جوان باشگاه وارنا شهرباران در گفتگو با وارش اسپرت در رابطه با افتخار آفرینی “مهران فیض امام دوست” و “مهدی جلوه قاضیانی” والیبالیست های ملی پوش گیلانی در مسابقات جهانی اظهار داشت: این افتخارآفرینی حاصل تلاش و یکدلی جوانان والیبالیست ایران بود و در این بین درخشش مهران فیض امام دوست و مهدی جلوه قاضیانی سروقامتان گیلانی موجبات فخر جامعه والیبال شهرستان رشت و استان گیلان شدند .

 

عاقل منش گفت: با عنایت به پتانسیل بالای والیبال در استان گیلان باید سعی کرد تا استعدادهایی نظیر مهران فیض امام دوست لشت نشایی و مهدی جلوه قاضیانی را کشف و استعدادیابی کرد، که از اهداف هدفگذاری شده در آکادمی باشگاه وارنا شهر باران محسوب می شود.

 

رئیس هیات والیبال شهرستان رشت ادامه داد: برای مهران فیض امام دوست و مهدی جلوه آرزوی موفقیت های روزافزون را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم و امید است در آینده از چنین پتانسیل هایی در جهت اعتلای والیبال گیلان بیشتر استفاده کرد.