وارش اسپرت:ظهر امروز تیم فوتبال داماش رشت در اولین مسابقه دوستانه خود در سال 1390 به مصاف تیم فوتبال شهرداری لنگرود رفت که در پایان توانست با یک گل این تیم را شکست دهد.

 

تیم فوتبال داماش گیلان که از روز شنبه 6 فروردین تمرینات خود را در سال جدید آغاز کرده است ، ظهر امروز و از ساعت 13 در دیداری تدارکاتی در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف تیم شهرداری لنگرود رفت که در نهایت با تک گل امین ترکاشوند در دقیقه 24 مسابقه و از روی نقطه پنالتی توانست این تیم را مغلوب کند.

 

در این مسابقه که بیشتر جنبه تدارکاتی و تمرینی به خود گرفته بود با تعویض های زیاد از تمامی بازیکنان استفاده شد ، به نحوی که از هر 4 دروازه بان حاضر در تمرینات داماش از جمله دو دروازه بان رده سنی امید و جوانان هم استفاده شد. تمامی بازیکنان اصلی داماش نیز حداقل 20 دقیقه در زمین بازی حاضر بودند.

 

در نیمه اول مسابقه که داماش تقریبا از ترکیب اصلی خود در دقایق ابتدایی استفاده میکرد حملات بسیاری را بر روی دروازه لنگرودی ها تدارک دید که در یکی از همین حملات و روی فرار علی امیری مدافعین شهرداری لنگرود بر روی وی مرتکب خطای پنالتی شدند تا امین ترکاشوند در دقیقه 24 مسابقه توپ را بر خلاف جهت دروازه بان و با یک ضربه چیپ تبدیل به تنها گل داماش در این مسابقه کند.

در نیمه دوم بازی تعویض ها و شوخی های بازیکنان داماش بیش از هر چیز جلب توجه میکرد. در طول مسابقه محمدرضا مهدوی ، علی امیری ، محمد آبشک ، هادی سهرابی و امین ترکاشوند بهتر از بقیه کار کردند.

 

حواشی و نکات در ادامه مطلب…

 

 

*این مسابقه به علت اینکه داماش هفته آینده در تبریز در چمن طبیعی بازی خواهد کرد در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار شد.ضمن اینکه ظهر فردا نیز در استادیوم سردار جنگل و از ساعت 14 داماش در یک بازی تدارکاتی دیگر به مصاف چوکای تالش خواهد رفت که بازیکنان از این بازی به عنوان یک بازی به نسبت سنگین تر یاد میکردند.

 

*برخلاف داماش ، شهرداری لنگرود این مسابقه را بسیار جدی تر گرفته بود. اکثر بازیکنان داماش بعد از حداکثر 20 دقیقه بازی تعویض می شدند و پس از آن باید با کسانی که خود را آماده ورود به میدان میکردند دور زمین می دویدند.

 

*ایمان گلعلی زاده از معدود بازیکنانی بود که به علت کشیدگی عضله در تمرینات دیروز نتوانست بازی کند. همچنین خبر رسید که محمد مختاری مدافع با تعصب اما مصدوم داماش از روز شنبه آرام دویدن را شروع خواهد کرد اما طی صحبتی که با وی داشتیم و قبلا هم بر آن تاکید کرده بود، به هیچ وجه نمی تواند در این فصل به میدان برود. به هر حال جای امیدورای است که حال وی رو به بهبودی است.

 

*شوخی ها بازیکنان در داخل میدان و خارج از آن بیش از هر چیز جلب توجه میکرد. مرتضی یکه مربی داماش در بیشتر مواقع در کنار خط نکات فنی را گوشزد میکرد و جالب اینکه هر بازیکنی که قصد جر و بحث در مورد تصمیم داوری را داشت با برخورد یکه مواجه میشد.

 

 

*گزارش تصویری این مسابقه در مطلب ارسالی بعدی*