دیار وارش: هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت روز دوشنبه با حضور ده عضو برگزار شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، یکی از طرح های مهم مطرح شده برای فوتبال دوستانی رشتی در این جلسه طرح کمک مالی دو و نیم میلیاردی به تیم های فوتبال داماش گیلان و سپیدرود رشت بود.
پس از مطرح شدن طرح کمک مالی به دو تیم فوتبال رشت رای گیری انجام شد که از 10 عضو حاضر در شورا آقایان امیرحسین علوی ، حامد عبدالهی و حجت جذب با طرح این لایحه مخالفت کردند. همچنین دو عضو دیگر به نام فاطمه شیرزاد و محمدحسن علیپور علاوه بر موافقت با لایحه یک فوریتی، اما با لایحه دوفوریتی کمک مالی به تیم های فوتبال رشت در صحن شورا مخالفت کردند. 

 
همچنین تنها غایب امروز جلسه شورای شهر رشت محمدحسن عاقل منش به دلیل مسافرت خارج از استان بودند، که شاید در صورت حضور این عضو ورزش دوست و نزدیک به باشگاه داماش گیلان در این جلسه حتی طرح لایحه دوفوریتی کمک مالی به تیم های فوتبال رشت رای می آورد تا هواداران داماشی و سپیدرودی در طول زورهای آتی و تا بررسی لایحه یک فوریتی نگران لابی های پشت پرده نمی شدند!
لازم به ذکر است، احمد رمضانپور، فرهام زاهد، جلال الدین محمد شکریه، رضا رسولی و اسماعیل حاجی پور از اعضای موافق طرح دوفوریتی لایحه کمک مالی به داماش و سپیدرود بودند که علاوه بر این پنج عضو، همچنین فاطمه شیرزاد و محمدحسن علیپور صرفا از اعضای موافق طرح یک فوریتی محسوب می شدند.