وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان در آخرین دیدار تدارکاتی خود رهپویان رضوانشهر را شکست داد .

 

به گزارش وارش اسپرت ، تیم فوتبال داماش گیلان شنبه شب در آخرین دیدار تدارکاتی خود در استادیوم سردارجنگل رشت میزبان تیم دسته دومی رهپویان رضوانشهر بود که در نهایت این دیدار را با 4 گل به سود خود به پایان رساند .

 

گل های داماش در این دیدار که در سه تایم 35 دقیقه ای برگزار شد را افشین چاوشی (دو گل) ، بوباکار کبه و رضا الماسخاله به ثمر رساندند .

 

ترکیب داماش در سه وقت و شرح گل ها در ادامه مطلب

ترکیب داماش گیلان در وقت اول : میلاد فراهانی ، رسول سروش نیا ، علیرضا نظیف کار ، هادی سهرابی ، مرتضی ابراهیمی ، محمدرضا مهدوی ، مصطفی حاجتی ، محمد آبشک ، سعید قدمی ، امین متوسل زاده ، سعید حلافی .

 

ترکیب داماش گیلان در وقت دوم : حبیب دهقانی ، هادی محمدی ، محمد مختاری ، محمد سیاه ، ابوالفضل حاجی زاده ، رضا کاردوست ، روح الله سیف اللهی ، بوباکار کبه ، افشین چاوشی ، مسعود حسن زاده ، سعید قدمی .

 

ترکیب داماش گیلان در وقت سوم : بهنام لایقی فر ، روح الله سیف اللهی (مصطفی حاجتی) ، محمد مختاری (علیرضا نظیف کار) ، هادی محمدی ، ابوالفضل حاجی زاده (مرتضی ابراهیمی)، رضا الماس خاله ، جهانگیر عسگری ، بوباکار کبه ،مسعود حسن زاده ( امین متوسل زاده)، افشین چاوشی ، رضا کاردوست (محمد آبشک ، سعید مرتضوی) .

 

*شرح گل ها

 

دقیقه 15 وقت دوم : فرار تند و تیز سعید قدمی از جناح چپ و سانتر او با اشاره مسعود حسن زاده و ضربه دهانه دروازه افشین چاوشی وارد دروازه رهپویان می شود .

دقیقه 25 وقت دوم : در یک فعل انفعال و روی هد پاس حسن زاده ، کبه با یک ضربه سر گل دوم داماش را وارد دروازه رهپویان می کند .

دقیقه 34 وقت دوم : سانتر روح الله سیف الهی از جناح چپ با ضربه سر چاوشی تبدیل به گل سوم داماش گیلان می شود .

دقیقه 26 وقت سوم : پاس مورب و زیبای افشین چاوشی به رضا الماس خاله می رسد و وی با یک شوت سهمیگن دروازه رضوانشهری ها را برای چهارمین بار باز می کند .

 

*در حاشیه

 

– حدود 400 تماشاگر داماش این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند .

– در اواسط وقت سوم دقایقی به علت درگیری بین دو بازیکن بازی متوقف شد . بازیکن رهپویان تکلی خشن بر روی پای علی نظیف کار رفت که با واکنش دو طرف مواجه شد و  در ادامه با برخورد زننده بازیکن رضوانشهر و درگیری بین این دو بازی برای دقایقی متوقف شود .

– سایپا در این بازی جاسوس فرستاده بود! شخصی که از طرف باشگاه سایپا در این بازی و در جایگاه ویژه حاضر بود به فیلمبرداری از این مسابقه و نوشتن نکات مسابقه مشغول بود که با تیزهوشی تماشاگران فیلم او توقیف می شود و کاغذ او نیز از وی گرفته می شود . به نظر می رسد این شخص آنالیزور باشگاه سایپا بوده است .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید