وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر امروز دو تیم داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هوایی سرد و بارانی در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم پرسپولیس بود که در دقایق پایانی توانست گل پیروزی را به ثمر برساند و بازی را با حساب سه بر دو به سود خود به پایان برساند.

 

وحید هاشمیان ، هادی نوروزی و محمد نوری گل های پرسپولیس را در دقایق 15 ، 47 و 88 به ثمر رساندند و محمد غلامی و افشین چاوشی نیز در دقایق 22 و 59 گل ها داماش در این دیدار را به ثمر رساندند .

 

*شرح گل ها

 

داماش0-1 پرسپولیس:سانتر غلامرضا رضایی از سمت چپ با ضربه ی سر وحید هاشمیان از روی خط شش قدم وارد دروازه ی میلاد فراهانی شد که با خروج نا موفق اش دروازه خود را بی سنگر بان رها کرده بود.

 

داماش 1-1 پرسپولیس: پاس در عمق مهدوی به غلامی رسید و او در حالی که چند مدافع پرسپولیس را در پیش داشت،پس از عبور از همه  در حالی که شیث و حقیقی از دو طرف به سمت غلامی آمده بودند با یک ضربه ی نوک پا از بالای سر حقیقی توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

 

شرح گل های دیگر و حواشی این دیدار در ادامه مطلب

داماش 1-2 پرسپولیس: فرار غلامرضا رضایی به مانند گل اول از سمت راست این بار با ضربه ی سر تمام کننده ی نوروزی تازه به میدان آماده به مرکز دروازه ی داماش همراه بود .

 

داماش 2-2 پرسپولیس: کار تیمی به معنی واقعی کلمه از سوی داماشی ها در این گل معنا پیدا کرد.بدین صورت که حرکت در میانه میدان زنید پور با دیدی عالی پاسی در عمق را برای غلامی فرستاد و او پس از جا گذاشتن مدافعان پرسپولیس یک لقمه ی آماده را برای چاوشی فرستاد و او آسانترین کار دنیا را برای گلزنی پیش رو داشت!

 

داماش 2-3 پرسپولیس: فرار محمد نوری از عمق خط دفاعی داماش که با اشتباه مهدوی کیا همراه بود موجب شد تا دروازه فراهانی برای بار سوم فرو ریزد.

 

 

*در حاشیه

 

-پرچم های داماش بالاخره آماده فروش شد و در بازی پرسپولیس به علاقمندان فروخته می شد. این پرچم ها که به رنگ سرمه ای و یا سرمه ای همراه با رگه های قرمز بود به ورزشگاه جلوه خاصی را داد.

 

– بی شک حضور ده هزار هوادار داماش در استادیوم سردارجنگل آن هم با توجه شرایط جوی نامناسب بارانی و سرد از نکات جالب توجه در این دیدار در اولین روز هفته بود . مطمئنا آنها که در طول 90 دقیقه دست از تشویق تیم خود نیز برنداشتند برندگان واقعی این دیدار بودند .

 تیم پرسپولیس نیز در این دیدار  حدود 800 تماشاگر داشت.

 

– تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس از شهر انزلی آمده بودند چرا که در مقابل شعارهای مربوط به مازیار زارع با شعارهایی که معمولا در استادیوم انزلی از آنها برعلیه داماش استفاده می شود اقدام به حمایت از زارع می کردند و وی را مقابل هواداران رشتی و داماشی می دانستند.

 

-در دقیقه 40 مسابقه اتفاقی جالب افتاد و در حین برگزاری مسابقه استاندار گیلان با هیات همراه به سمت نیمکت های دو تیم رفت و شروع به احوالپرسی با مربیان و بازیکنان دو تیم کرد!!

 

-مازیار زارع مثل همیشه سوژه تماشاگران بود … وی با حرکاتی نسبت به تماشاگران بیشتر آنها را تحریک می کرد تا تماشاگران نیز از خجالت وی در آیند. زارع پس از به ثمر رساندن گل سوم بازی حرکاتی را با دست انجام داد که خوشبختانه از دید دوربین تلویزیونی دور نمانده است .

پس از پایان مسابقه نیز وی شروع به فحاشی نسبت به افشین چاوشی کرد که همراه با درگیری بود .