دیار وارش: دومین نشست حمایت از تیم‌های ورزشی گیلان با محوریت رفع مسائل و مشکلات تیم‌های فوتبال استان صبح امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.
 
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، در این نشست محمدعلی نجفی نجفی پس از ارائه گزارش مدیر کل ورزش و جوان از وضعیت تیم‌های فوتبال ملوان، داماش، سپیدرود و رهپویان و تیم فوتسال بانوان دستور داد تا پایان فصل لیگ‌های برتر، دسته‌ی اول و دوم مبلغ ۵ میلیارد ریال به این تیم‌ها کمک شود.
 

استاندار گیلان با بیان اینکه این کمک‌ها در کوتاه مدت بخشی از مشکلات را حل می‌کند به معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و هماهنگی امور عمرانی دستور داد نسبت به شناسایی حامیان مالی قوی از بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهند.
 
دکتر نجفی همچنین از مدیر کل ورزش و جوانان خواست تا پایان اردیبهشت ماه جشن گلریزان با دعوت از خیران ورزش یار برای حمایت از تیم‌های ورزشی برگزار شود.
 
شنیده های وارش اسپرت حاکی از این است که این کمک مالی به احتمال فراوان تا پیش از دیدار داماش برابر فولاد یزد در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ یک توزیع خواهد شد.