* "سکو" با محوریت تناقض در احکام صادره کمیته انضباطی

برنامه "سکو" امشب (پنجشنبه) از ساعت 23:15 با مجری گری مجتبی پوربخش از شبکه باران پخش می شود.محوریت و نظرسنجی برنامه امشب در مورد تناقض در احکام صادره از سوی کمیته انضباطی است و قرار است با اسماعیل حسن زاده،رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارتباط تلفنی برقرار شود.قسمت های دیگر برنامه مربوط به پخش حواشی مسابقات تیم های گیلانی لیگ برتر ، گفتگوی تلفنی با مهندس امیر عابدینی و … خواهد بود .

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
FA

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

*وضعیت کاپیتان داماش همچنان در هاله ای از ابهام!/ بهبود وضعیت رودباریان

با توجه به مصدومیت محمدرضا مهدوی در بازی با فولاد ، کاپیتان داماش بعد از چند روز استرحت و مداوا روز سه شنبه و چهارشنبه با تیم تمرین کرد ولی به گفته خودش هم چنان احساس درد می کند و حضور او در بازی با پیکان همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد .
شایان ذکر است مهدوی مدت هاست که با مصدومیت از ناحیه پاشنه پا دست و پنجه نرم می کند ولی به دلیل حساسیت مسابقات ، با آمپول در مسابقات شرکت می کند.

همچنین حسن رودباریان،دروازه بان باتجربه داماش گیلان که دو بازی اخیر داماش را به دلیل مصدومیت از ناحیه ی کمر از دست داده بود ، وضعیت بهتری دارد و به گفته پزشکان تیم شرایط بازی کردن در مقبل پیکان را دارد.

 

*داماش با پیراهن های سفید در مقابل آبی پوشان پیکان

تیم فوتبال داماش گیلان این هفته مهمان تیم آبی پوش پیکان می باشد و به همین دلیل برای اولین بار در این فصل از پیراهن های سفید خود رونمایی می کنند. احتمالا بر روی این پیراهن شعار "داماش شهرباران" چاپ می شود.

 

*داماشی ها از تهران به شیراز می روند

تیم فوتبال داماش گیلان که در هفته آتی دو بازی خارج از خانه دارد تصمیم دارد بعد از انجام بازی در مقابل پیکان و یک روز اقامت در تهران بلافاصله به شیراز سفر کند تا بازیکنان از چند روز قبل از انجام مسابقه با فجر با شرایط آب و هوایی شیراز وفق پیدا کنند . داماش گیلان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران از ساعت 14 روز چهارشنبه 20 دی ماه در استادیوم شهید دستغیب شیراز مهمان تیم فجرسپاسی شیراز است .

 

* جریمه حسین ابراهیمی توسط کمیته انضباطی!

هافبک تیم فوتبال داماش گیلان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه نقدی شد .

حسین ابراهیمی به دلیل آنچه تخلف در بازی داماش و تراکتورسازی در بازیهای جام حذفی عنوان شده است از سوی کمیته انضباطی مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی شده است و همچنین بر اساس این حکم محمد ابراهیمی و سیدصالحی از تراکتورسازی نیز به توبیخ کتبی با درج در پرونده و هر نفر به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ضمن آنکه مهدی کیانی از تیم تراکتور سازی هم به پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. آرای صادره قطعی اعلام شده است!

 

*سفارش تندیس میرزا توسط باشگاه داماش گیلان

باشگاه داماش گیلان تصمیم دارد از تندیس میرزاکوچک خان جنگلی به عنوان هدیه یادبود به تیم های حریف استفاده کنند. شنیده ها حاکیست امیر عابدینی نیز موافقت خود با این طرح را اعلام کرده است.

 

*عدالت پناه و طاهرنژاد به چوکای تالش پیوستند

محمدرضا عدالت پناه و کنعان طاهرنژاد دو بازیکن امید داماش به مدت شش ماه به تیم چوکای تالش پیوستند تا نیم فصل دوم را در تیم دسته دومی چوکای تالش بازی کنند.

 

*تجلیل از سیدعلی افتخاری در بازی داماش – سایپا

به پیشنهاد کاربران وارش اسپرت ، گروهی از هواداران داماش و همچنین باشگاه داماش گیلان در نظر دارند تا در هفته بیست و یکم سری مسابقات لیگ برتر و در جریان مسابقه داماش گیلان و سایپای البرز که در استادیوم دکتر عضدی رشت انجام می گیرد از سید علی افتخاری،پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال رشت در عرصه ی ملی ، تجلیل و قدردانی انجام شود. سید علی (امیر) افتخاری بازیکن اسبق استقلال رشت و مربی کنونی سایپای البرز می باشد.

 

*امید های داماش مهمان سپاهان اصفهان

تیم فوتبال امید داماش گیلان که بعد از شش هفته موفق شد اولین برد خود را به دست آورد در هفته هفتم باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. این دیدار روز دوشنبه مورخ 18/10/91 در زمین صفائیه اصفهان انجام می گیرد.

 

*مسابقات نوجوانان و جوانان کشور فعلا انجام نمی شود !

با توجه به آغاز فصل امتحانات فدراسیون فوتبال مسابقات نوجونان و جوانان کشور را تعطیل اعلام کرده است و طبق برنامه ای که به تازگی به باشگاه داماش گیلان ارسال شده است، تیم نوجوانان داماش باید درهفته دهم از سری مسابقات لیگ نوجوانان کشور در تاریخ 29/10/91 در زمین پارک صنعت تبریز به دیدار شهرداری تبریز برود.برنامه بازی های جوانان هنوز اعلام نشده است.

 

*بانوان فوتسالیست داماش به دنبال دومین برد خارج از خانه

تیم فوتسال بانوان داماش گیلان در هفته سوم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور روز جمعه مورخ 15/10/91 باید در زمین گل نرگس اصفهان به مصاف مس پارس این شهر بروند. بانوان داماش با یک برد خارج از خانه و یک باخت خانگی سه امتیازی هستند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید