دو کاراته کار گیلانی جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کردند.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در پایان مسابقات مرحله نهایی کاراته انتخابی تیم های ملی رده های سنی دختران و پسران کشور ، دو گیلانی به اسامی جواد رنجبر از رشت و سارا بهمنیار از آستانه اشرفیه جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کردند.

 در این مسابقات جواد رنجبر در رده سنی امید و در وزن 55- کیلوگرم در مرحله نهایی حریفانی از استان های قم ، زنجان و چهارمحال و بختیاری را شکست داد و به عضویت تیم ملی درآمد.

همچنین سارا بهمنیار نیز در رده سنی امید و در وزن 50- کیلوگرم بانوان با حریفانی از تهران ، مازندران و کرمانشاه دیدار کرد و سرانجام با کسب پنج پیروزی متوالی، مقام نخست این وزن را کسب کرد تا در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابد.

لازم به ذکر است، محمدصادق شعبانی، آتنا محبوب بشری و معصومه صابر زعیمیان دیگر کاراته کاران گیلانی حاضر در مرحله نهایی انتخابی این دوره از رقابت ها بودند که نتوانستند به عضویت تیم ملی در آیند.

تیم های ملی کاراته رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید کشور خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که از ششم اردیبهشت ماه سال آینده در کشور مالزی برگزار می شود، آماده می کنند.