دیروز تیم داماش گیلان در شیراز به مصاف مقاومت این شهر رفت وتوانست حساس ترین بازی این هفته را به نفع خودش به سرانجام برساند تا با توجه به نتایج امروز قهرمانی نیم فصل را هم از آن خود کند. بی شک حضور مهدی دینورزاده را نمیتوان در این نتایج بی تاثیر دانست.وارش اسپرت هم سعی کرد تا مصاحبه ای مختصر در مورد بازی با سرمربی تیم داشته باشد که آقای دینورزاده هم مثل همیشه با برخوردی خوب جوابگوی سوالات ما بودند

 

*وارش اسپرت:آقای دینورزاده در ابتدا به نمایندگی از هواداران رشتی این برد رو به شما و همه بازیکنان و کادرفنی و مدیریت باشگاه تبریک عرض میکنیم.بازی چطور بود؟

بازی سخت و سنگینی داشتیم هر دو تیم دنبال سه امتیاز بودند و میخواستند توی زمین کارهایی که از پیش تعیین کرده بودند رو انجام بدند.مقاومت هم باید بگم تیم خوبی بوده ولی با توجه به شناختی که از این تیم داشتیم و تاکتیک هایی که در نظر داشتیم تونستیم توی نیمه اول به اهدافی که میخواستیم برسیم و در نیمه دوم هم با تکیه بر بازیکنان تهاجمیمون تونستیم به گل برسیم و بازی رو ببریم.

 

*وارش اسپرت:اینگونه به نظر میرسید که ما در نیمه اول فقط برای کنترل بازی به زمین رفته بودیم.آیا این یه تاکتیک بود؟

بله،بذارید به این شکل بگم.شما بچه رشت هستید و بازیکنای شما از سطح دریا میخوان برن توی ارتفاع و اگه بخوان از اول کار ترکیبی داشته باشند امکان داره به مشکل بخورند.ما خواستیم در نیمه اول به بازی کنترل داشته باشیم و تیم حریف رو ارزیابی کنیم و در نیمه دوم هم برنامه هامون رو انجام دادیم و الحمدالله نتیجه گرفتیم.

 

 

*وارش اسپرت:بعد از ورود شما،تیم داماش در نیمه دوم معمولا بهتر از نیمه اول بازی میکنه و اکثر گل ها هم در نیمه دوم بوده،دلیل این امر چیه؟

 به هر جهت بچه ها میرن کارها رو انجام میدن و بعضی اوقات به تاکتیک های تیم حریف میخورن و بعد راهکارهایی ارائه میکنیم و چون بچه ها مشتاقاند و با انگیزه هستند راهکارها رو انجام میدن و نتیجه میگیرن.

 

*وارش اسپرت:تیم چه زمانی به کیش میره و چند روز در اونجا اقامت داره؟

دوشنبه میریم و چهار روز در اونجا اقامت میکنیم.

 

*وارش اسپرت:در بازی دیروز به نظر میرسید که آقای آدمیر باز هم مثل بازی های گذشته در جریان بازی نبود و چند تا موقعیت خوب رو از دست داد.نظر شما تو این مورد چیه؟آیا وظیفه ی دیگری در تیم داره؟

نظر هوادارا برای ما عزیز هست ولی آدمیر یکی از بازیکنای خوب ما بود و من ازش راضی هستم.

 

*وارش اسپرت:الان که تیم به صدر جدول رفت شما در سالن کنفرانس حاضر میشید دیگه؟

نه،من این حرفو نزدم،آقای ناظمی هم به من لطف داشتند برای من مهم نیستش این قضایا.من در خدمت همه اهالی خوب رشت هستم ولی ما از قبل قرار گذاشته بودیم که مصاحبه های داخل رشت رو اقای افشین ناظمی و خارج از خونه رو آقای یکه انجام بده.

 

*وارش اسپرت:و حرف آخرتون با خوانندگان وارش اسپرت و هوادارن رشتی؟

ما هم امیدوار هستیم که این تلاش بچه ها تا آخر نتیجه بده و لطف خدا به بچه ها و مردم خوب رشت باشه که بتونیم تیم داماش رو به جایگاه اصلی خودش برگردونیم.

 

از اینکه وقتتون رو به وارش اسپرت دادید ممنون.