تیمی که بخواهدقهرمان شود به چیزی جز پیروزی فکر نمیکند…

 

بعد از حضور مهدی دینورزاده در راس کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان، این تیم دچار تحولاتی شده که حتی بعد از 3 تساوی پی در پی این تیم قابل لمس بود.

اگر قبل از این اتفاق در تمرینات داماش حاضر شده باشید و تمرینات این روزهای داماش را ببینید به خوبی متوجه خواهید شد که اگر اتفاق خاصی هم نیفتاده باشد حداقل در بخش روحی و روانی تیم شکل خوبی را به خود گرفته و همه ی بازیکنان به آن یک دلی و اتحاد که باید رسیده اند.

قبل از اعزام تیم به شیراز به سراغ مهدی دینورزاده رفتیم تا دقایقی را به گفتگو با این مربی کهنه کار بپردازیم…

 

*آقای دینورزاده بازی قبل در مقابل تیم شهرداری بندرعباس چطور بود؟

ما تو بازی قبل خیلی بهتر از بازی با گلگهر بازی کردیم و خودتون هم دیدید که هفته به هفته داریم بهتر میشیم. امیدوارم انشاالله بچه ها بتونند در آینده به مرحله ای برسند که در کنار بازی های خوبی که انجام میدن نتایج خوبی رو هم در کنارش بدست بیارند تا هم مردم خوب رشت رو خوشحال و شاد کنند و هم اینکه ان شاالله بتونیم داماش رو به اون جایگاه واقعی خودش برسونیم.

 

*نظرتون در مورد خط حمله مون تو این بازی چیه؟ میشه گفت تو نیمه دوم و با اومدن افشین تحرک خاصی رو به خودش گرفت…

خب افشین وقتی که من اومدم مصدوم شده بود و داشت در واقع دوران مصدومیت خودش رو پشت سر میذاشت و الان هم هنوز به آمادگی کامل نرسیده ولی داره زحمت میکشه و تا همین حدی هم که رسیده داره به تیم کمک و خدمت میکنه. البته همه بچه ها با همدیگه هستند که معنا پیدا میکنند و هر کاری رو که انجام میدن با هم هست و دارند این تلاش ها رو برای خودشون و تیم و مردم شهرشون انجام میدند.

 

برای دیدن متن کامل مصاحبه …

 

*با اومدن شما تیم روند شکست ناپذیری رو تا اینجای کار بدست آورده و بعد از 3 مساوی دو برد هم بدست آوردیم. شما فکر میکنید این روند تو بازی های آینده در مقابل فولاد نطنز و بخصوص سپاسی هم دنبال میشه؟!

به هر حال هر بازی شرایط خاص خودش رو داره و بچه ها هم همه مصمم هستند تو کارشون و به نوعی هر بازی رو به شکل یک فینال میبینند و براشون اهمیت زیادی داره. این براشون مهم نیست که در مقابل چه تیمی بازی میکنند بلکه برای هدفشون مبارزه می کنند و فکر میکنم که بچه بخوان که این مهم رو انجام بدن…

 

*یعنی پس صد در صد با هدف پیروزی وارد این بازی میشیم؟!

قطعا همینطور خواهد بود. تیمی که بخواد قهرمان بشه قطعا به جز پیروزی به چیز دیگه ای فکر نمیکنه!

 

*پس تو بازی با سپاسی ما میخوایم که تو بردها هت تریک داشته باشیم! درسته؟!

دنبال حاشیه نیستم و ما کار خودمون رو انجام میدیم. تیم سپاسی هم تیم خیلی خوبیه و الان میبینید که تو صدر جدول حضور داره. پارسال هم اگرچه از لیگ برتر سقوط کرده اما نفرات خودش رو حفظ کرده و تیم خوب و منسجمی رو داره.با انگیزه ای که اون ها دارند و توی شهرشون هم بازی میکنند مسلما برای برد میان ولی ما هم هدف خودمون رو داریم و میخوایم موفق باشیم.

 

*این روزها علی امیری ، امیری سال قبل نیست و به نظر چندان آماده نمیاد. تو بازی با شهرداری بندرعباس هم یک نیمه بازی کرد که نتونست خودش رو خوب نشون بده. شما دلیلش رو تو چه چیزی میبینید؟

من نسبت به امیری از سال قبل شناخت داشتم.علی بازیکن بسیار خوب،تاثیرگزار و گلزنی بوده ولی امسال متاسفانه هم قبل از اومدن ما و هم الان که ما به این تیم اضافه شدیم اون روند خوب خودش رو نداشته. به هر حال ما و باشگاه تمام تلاشمون رو کردیم که برگرده و ان شاالله دوباره بتونه به شکل قبل خوب و موثر بازی کنه.

 

*فکر میکنم بازیکنان خط حمله مون با سیستم دو مهاجمه خیلی راحت تر میتونند بازی کنند و از خودشون هم پرسیدیم انگار اینطور راحت تر بودند. شما بیشتر روی سیستم دو مهاجمه فکر میکنید یا تک مهاجم..؟!

ما بر اساس سیستم تیم مون باید تاکتیک رو تنظیم کنیم. ما تک مهاجمه هم نیستیم ما با سه مهاجم بازی میکنیم و اگر بتونند وظایف خودشون رو انجام بدند ما هم با این قضیه مشکلی نداریم!

 

*تو بازی گلگهر و بخصوص بندرعباس اتفاق خیلی خوبی که به چشم اومده شوت زنی بازیکنان بوده. شما برنامه های بیشتری رو تو این زمینه پیش بینی کردید؟

دفعه قبل شما به این قضیه اشاره میکردید که چرا شوت نمیزنند و من جواب دادم که ما تو این زمینه تمرین میکنیم منتها به شرایط بازی بستگی داره و الان در واقع خودتون به سوالتون پاسخ دادید.پس ما تمرین رو انجام میدیم ولی یه زمانی این موقعیت بیشتر به وجود میاد و یه زمانی کمتر!

 

*یادمه که شما گفتید اگر نیم فصل 3 هفته تعطیل باشه میتونید برنامه هاتون رو مخصوصا تو بحث بدنسازی بهتر دنبال کنید ولی خب الان دو هفته تعطیل اعلام شده. حالا با این وضعیت برنامه های خاصی رو در نظر گرفتید؟

خب نشد دیگه…من برنامه خاص که داشتم ولی الان و با این وضعیت یه برنامه کوتاه مدت گذاشتم که بتونیم یه مقداری وضعیت بدنی بچه ها رو بهتر کنیم.

 

*یعنی بدن هاشون صد در صدی میشه؟

امیدوار هستیم. بچه ها هم مصمم هستند و ان شالله که بشه…

 

*برای تعطیلات نیم فصل بازی تدارکاتی خاصی هم در نظر گرفتید؟

بعد از بازی با سپاسی ان شاالله یه دو سه روزی تعطیل هستیم و بعد هم قراره یه اردویی هم تو جزیره کیش داشته باشیم و احتمالا یکی دو بازی تدارکاتی هم در نظر داریم.

 

*و یارگیری…؟

بله، البته سعی میکنیم اگر بازیکن خوبی رو دیدیم و بتونیم جذب کنیم وگرنه همین بچه ها دارند زحمت خودشون رو میکشند.

 

*آقای دینورزاده ممنون از اینکه وقت تون رو به ما و سایت وارش اسپرت دادید.

خواهش میکنم . برای شما و بیننده های سایت تون آرزوی موفقیت میکنم.

 

 

مصاحبه از : مهرداد و میثم