دیار وارش: در حاشیه تمرین عصر روز گذشته داماش گیلان، رامیز محمداف در خصوص عدم حضور محمدرضا مهدوی کاپیتان و بازیکن سابق داماش با تعدادی از هواداران این تیم به گفتگو پرداخت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، با پایان تمرین عصر پنجشنبه داماشی ها، جمعی از هواداران این تیم به سراغ رامیز محمداف مدیرفنی و حبیب هوشیار کمک مربی داماش گیلان رفتند و از آنها در خصوص دلایل عدم حضور محمدرضا مهدوی در لیست امسال این تیم پرسیدند.
 
محمد اف در این مورد گفت: وقتی که من در رشت و این تیم بازی می کردم، مهدوی در تیم امیدها حضور داشت. من انتظار داشتم که وقتی آمدیم خود او به حضور ما بیاید.
 


وی افزود: مهدوی باید خودش به سراغ من می آمد و می گفت که کاپیتان این تیم من هستم و می خواهم برای جمع شدن دوباره آن به شما کمک کنم.
 
وی با رد شائبه عوامل بیرونی در عدم انتخاب مهدوی و بیان اینکه این تصمیم خودش بوده که کاپیتان سابق داماش در لیست امسال این تیم نباشد، گفت: حبیب هوشیار در انتخاب بازیکن به من کمک میکند اما من مسئول فنی تیم هستم و خودم هم پاسخگوی نتایجم خواهم بود. من در این شهر خدا را دارم و هیچ شخصی نمی تواند به من بازیکنی تحمیل کند و یا بگوید بازیکنی باشد یا نباشد.
 
محمداف ادامه داد: مهدوی می تواند در تیم دیگری بازی کند و خودش را به من اثبات کند. من آدم انتقادپذیری هستم و حتما در آنصورت بابت عدم انتخاب او اعلام می کنم که اشتباه کرده ام و عذرخواهی می کنم.

 
 
 
 
 
 

رامیز محمد اف، ramiz mohammadov ، حبیب هوشیار، وارش اسپرت، محمدرضا مهدوی، damash guilan ، سایت هواداران داماش گیلان، داماش،