داماش برابر میزبان ته جدولی خود شکست خورد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران بعدازظهر یکشنبه تیم فوتبال داماش گیلان میهمان راهیان کرمانشاه بود که در نهایت این بازی را با یک گل به میزبان ته جدولی خود واگذار کرد.

 

تک گل راهیان کرمانشاه بر روی یک ضربه کرنر ارسالی و پس از برخورد به مدافعین داماش در دقیقه 60 بازی وارد دروازه داماش گیلان شد.

در این دیدار بهنام لایقی فر با کارت زرد و بهنام عسگرخانی در دقیقه 86 با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شدند. داماش علی رغم این شکست و با 18 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به دو تیم از تیم های تعقیب کننده اش در رتبه ششم جدول رده بندی باقی ماند.

 

داماشی ها هفته آینده به دلیل حذف اتکا از جدول مسابقات استراحت خواهند داشت و در هفته هفدهم روز شنبه 16 اسفند در تهران میهمان پارسه تهران خواهند بود.

 

ترکیب داماش گیلان: بهنام لایقی فر، سامان فرزام پور، مهیار نوری، بهنام عسگرخانی، کیانوش میرزایی، هادی سهرابی، محمد رستمی، حسن نجفی، محمد دادرسی (امین ترکاشوند از 46) ، میلاد قربان زاده (پژمان مالکی از 85) ، هادی دغاغله (سعید طالبی از 46) .

 

خلاصه بازی

داماش در یک بازی سردرگم و بدون تاکتیک، به جز دو موقعیت نصف و نیمه ای که بدست آورد نتوانست هیچ موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه تیم انتهای جدولی راهیان بدست بیاورد.شوت دادرسی که به تور کنار دروازه برخورد کرد و شوت از راه دور سهرابی بر روی یک ضربه ایستگاهی تک موقعیت های داماش در این دیدار را تشکیل می دادند.

در سوی دیگر نماینده کرمانشاه در بیشتر دقایق بازی بر روی توپ و میدان مسلط بود و بارها بر روی دروازه داماش خطرساز شد که در چند مرحله لایقی فر و مدافعین مانع از به گل رسیدن این تیم شدند و چندین بار نیز بی دقتی مهاجمین راهیان سبب شد تا تنها یک بار توپ از خط دروازه داماش عبور کند.

فوتبال دراز کش و خوابیدن بازیکن به دلیل مصدومیت یا تمارض به مصدومیت در برخی از دقایق بازی نیز سبب سکون بیش از حد بازی در دقایقی از این مسابقه شده بود.

 

در حاشیه

 

– امید هرندی سرمربی داماش برخلاف بازی های گذشته، برای اولین بار در طول مسابقات این فصل از لباس های گرمکن ورزشی به جای کت و شلوار استفاده می کرد.

 

– به دلیل رنگ آبی پیراهن راهیان، داماشی ها از لباس های دوم خود به رنگ سفید استفاده می کردند.

 

– بهنام لایقی فر به دلیل اتلاف وقت در نیمه اول کارت زرد گرفت و به نظر می رسد وی با این اخطار سه کارته شد و بازی بعدی داماش گیلان برابر پارسه را از دست داد. با توجه به مصدومیت رحیم زاده، احتمالا میلاد پورقلی در بازی با پارسه در چارچوب داماشی ها قرار می گیرد.