داماشی ها چند روزی است که تمرینات آماده سازی خود برای نیم فصل دوم را زیر نظرکادرفنی آغاز کرده اند. گفتگویی را با مازیار ربیعی فر ، مربی بی حاشیه داماش گیلان ترتیب دادیم که در ادامه خواهید خواند:

 

varesh-sport.com: هیچ کس فکرش را نمی کرد که مازیار ربیعی فر هم روزی اخراج شود. چه شد که در بازی داماش برابر نفت آبادان از کنار زمین اخراج شدید؟

در طول دوران ورزشی ام اولین بار بود که اخراج شدم. من حرف خاصی به داور نزدم؛ بعد از اینکه صحنه ای مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه نفت آبادان پیش آمد اعتراضی معمولی داشتم و فقط گفتم داور بیاید لب خط تا اعتراض مان را به گوشش برسانیم. واقعیت این بود که دیگران حرف هایی زدند که داور مرا اخراج کرد و بعد از بازی هم با داورچهارم صحبت کردم به من چیزهایی گفت که نمی توانم مسئله را باز کنم!

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com: پس یعنی یک جورایی قربانی شدید؟!

(مازیار ربیعی فر با خنده ما را برای سوال بعد فرا می خواند)

 

varesh-sport.com: از عملکرد داماش گیلان در نیم فصل اول مسابقات رضایت دارید؟

ما وقتی قبل شروع فصل داشتیم تیم را می بستیم واقعا تنها بودیم و لازم است یادی کنم از آقای نظرمحمدی و از ایشان تشکر کنم زیرا برای تشکیل تیم در آن برهه زحمت بسیاری کشیدند. بازیکنان جوان خوبی را به تیم اضافه کردیم. آقای هرندی هم که از جوان ها خوب استفاده می کنند. به این تیم امیدواریم نه برای صعود ، بلکه برای اینکه نسلی جدید از بازیکنان را به فوتبال رشت معرفی کنیم.

 

varesh-sport.com: در کارنامه شما حضور در تیم های ملی جوانان و امید دیده می شود، دعوت مهیار نوری مدافع جوان داماش به تیم ملی امید ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟

ما در نشست هایی که قبل از شروع فصل با آقای نظرمحمدی داشتیم با آنکه مدافعان زیادی به آقای نظرمحمدی زنگ می زدند اما به این نتیجه رسیدیم که مهیار هم جوان است و هم توانایی لازم را دارد و از او استفاده کنیم. البته مهدی زاده و فرزام پور هم استعداد خوبی دارند و می توانند به تیم ما کمک کنند. من معتقدم آینده درخشانی در انتظارشان است البته به شرطی که قدر خودشان را بدانند. از آقای هرندی هم تشکر ویژه میکنم وقتی که دو هفته قبل از شروع مسابقات آمدند و مواردی که به ایشان گفتند اعتماد کردند و خودشان هم به جوانگرایی اعتقاد دارند و به این ترتیب شد که مهیار نوری فیکس داماش شد و لیاقتش هم دعوت به تیم ملی امید بود. همچنین در مورد دعوت مهیار به تیم ملی امید علاوه بر زنگ هایی که آقای هرندی زدند نمی توان از زحمات آقای ناظمی غافل شد.

 

مازیار ربیعی فر - مهیار نوری

 

varesh-sport.com: چه برنامه ای برای تمرینات تیم در تعطیلات نیم فصل دارید؟

اول امیدوارم شرایط مالی تیم سر و سامان بگیرد تا بازیکنان به آرامش ذهنی برسند. بعد اینکه ما تمرینات مان را از شنبه هفته گذشته آغاز کردیم و تمرینات بدنسازی ما به مانند اول فصل نخواهد بود چون آقای هرندی دوست ندارند چند بازی اول نیم فصل دوم بدن ها در افت برود و تصمیم دارد که تیم از هفته اول شاداب باشد. اگر هم شرایط مالی باشگاه خوب شود به اردو می رویم در غیر این صورت تمریناتمان را در رشت پیگیری خواهیم کرد و بعد از دو هفته به کارهای تاکتیکی خواهیم پرداخت.

 

varesh-sport.com: حرف پایانی؟

از هوادران داماش متشکرم زیرا در همه حال داماش را جانانه تشویق می کنند و به شخصه امیدوارم شرمنده این هواداران متعصب نشوم ، زیرا هر تیمی آرزوی داشتن چنین هوادارانی دارد.