وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: سقوط نماینده شهرباران در پایان فصل گذشته به لیگ یک با کوچ اکثر بازیکنان قدیمی و باتجربه داماش همراه شد.

در ابتدای فصل جاری با آنکه داماش از لحاظ مالی و امکانات بدترین شرایط سه سال اخیرش را سپری می کرد با تلاش علی نظرمحمدی بازیکنان زیادی در تمرینات داماش شرکت کردند. یکی از آن بازیکنان محمد رستمی بازیکن سال های اخیر ابومسلم مشهد و ملوان انزلی بود. از نکات حائز اهمیت هفت دیدار گذشته داماش جنگندگی و عملکرد خوب این هافبک دفاعی لشت نشائی داماش گیلان بود و به این بهانه به سراغ رستمی رفتیم. در ادامه مشروح این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد…

 

varesh-sport.com: ابتدا از چگونگی پیوستنت به داماش بگو.

در تماسی که با علی آقای نظرمحمدی داشتم ایشان از من خواستند تا به داماش بیایم و من هم خوشحال شدم و از این مسئله استقبال کردم، بالاخره اینجا شهر خودم است و دوست داشتم در خدمت داماش باشم. با آنکه در دو سال اخیر از لحاظ مالی ضرر زیادی کرده ام، اما امسال میخواستم در شهر خودم بازی کنم و با کمکی که علی آقا (نظرمحمدی) کردند به داماش آمدم.

  

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

مهمتر از مسائل مالی موفقیت داماش بود، تا هواداران داماش را خوشحال کنیم. البته در صحبتی که چه آن زمان که آقای نظرمحمدی و آقای مرغوب با من صحبتی هایی داشتند و چه الان که قول هایی به ما داده اند، انشاالله هرچه زودتر مشکلات کارخانه های گیلان مربوط به باشگاه حل می شود تا مشکل مالی هم نداشته باشیم و بتوانیم داماش را به جایگاه واقعیش برسانیم.

 

varesh-sport.com: به عنوان بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن ملوان را دارید، برخورد بازیکنان و هواداران رشتی را چطور دیدید؟

ابتدا باید بگویم که من بچه لشت نشاء از توابع رشت هستم. زمانی که در رده نوجوانان بودم با ملوان دیداری دوستانه انجام دادیم که قسمت بود و به ملوان پیوستم. خدا را شکر از وقتی که در تمرینات داماش شرکت کردم از بازیکنان و مسئولین تیم تا هواداران داماش خیلی خوب مرا با آغوش باز پذیرفتند و در واقع از روزی که آمدم از جو حاکم در داماش خیلی احساس راحتی میکنم.

 

varesh-sport.com: از عملکرد خودت در این چند هفته راضی هستی؟

با توجه به اینکه آقای هرندی حدود دو ماه است که سرمربی داماش شده اند و زمان می برد تا بتوانیم به اوج هماهنگی برسیم اما به نظر شخصی خودم عملکردم قابل قبول بوده است ولی به مرور بهتر هم می شوم.

 

محمد رستمی، بازیکن داماش گیلان

 

varesh-sport.com: در بازی برابر پاس همدان و همچنین پارسه تهران شاهد بودیم که نسبت به عملکرد داور عکس العمل های تندی نشان دادی و دو کارت زرد هم گرفتی… اما از بازیکن باتجربه ای مثل محمد رستمی انتظار می رود که آرامش خودش را حفظ کند. آیا در بازی های آینده هم شاید چنین واکنش هایی هستیم؟!

بله حق با شماست. به خصوص در بازی با پارسه داور بدجور روی اعصاب ما بود و در دقیقه نود بود که از کوره در رفتم ولی این قول را می دهم که تکرار نشود چون دو کارت الکی گرفتم و چند نفر در تیم هم این حرف را به من گفتند.

 

varesh-sport.com: مثل اینکه از لحاظ مالی و البسه هم با مشکلاتی مواجه هستید…

به هرحال اینکه داماش مشکل مالی دارد را همه می دانند و مربوط به امروز و دیروز هم نیست. از لحاظ البسه حتی در بازی با فولاد یزد بچه ها گرمکن نداشتند! گفته اند که سفارش داده اند و تا دو هفته آینده به بازیکنان می دهند.

به لحاظ مالی هم فقط ده درصد دریافتی داشته ایم و همه آگاه هستند تیمی مثل داماش گیلان فقط با جنگیدن بازیکنان نمی تواند صعود کند و مسئولین و مدیریت باید حمایت بیشتری انجام بدهند تا بچه ها روحیه بیشتری بگیرند و تیم نتیجه بهتری بگیرد. البته قول هایی داده اند که تا نیم فصل مشکلات حل می شود.

 

varesh-sport.com: شرایط داماش برای بازی با گل گهرسیرجان چگونه است؟

شرایط تیم الحمدالله خوب است؛ به امید خدا و حمایت هواداران ما تمام تلاش مان را می کنیم تا در برابر گل گهر سه امتیاز را بگیریم. اگر می خواهیم در کورس باقی بمانیم باید این چند بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا برای نیم فصل دوم مدعی صعود باشیم.

قطعا هواداران داماش هم به مانند گذشته به ما کمک خواهند کرد تا جواب لطف آنها را با موفقیت هایمان بدهیم.