رقبای دختران تیم والیبال وارنا شهر باران در رقابت های سراسری کشور مشخص شدند.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال بانوان جام باشگاه‌های کشور با حضور نایب‌ رئیس بانوان فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در کمپ تیم ملی والیبال ایران برگزار شد وطی آن رقیبان دختران والیبالیست وارنا شهر باران مشخص شدند.

18 تیم برای این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند و برحسب تعداد تیم‌ها جدول مسابقات به‌صورت سه گروه شش تیمه قرعه‌کشی شد. دختران وارنا شهر باران با قرار گرفتن در گروه الف با پنج تیم ارتاتک تهران، پارس لامرد، جلائیان بابلسر، آکادمی آتش ویخ و باشگاه اکسن هم‌گروه شدند.

این دور از مسابقات از 23 لغایت 30 آذر به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد و تیم‌هایی که بتوانند در جام باشگاه‌های کشور به برتری دست پیدا کنند، به لیگ برتر والیبال بانوان ایران صعود خواهند کرد.

 

فاطمه اسماعیل‌زاده مربی تیم والیبال بانوان وارنا شهرباران در این خصوص گفت: با تلاش‌های مؤثر مدیرعامل باشگاه توانستیم نخستین جلسه تمرین تیم بزرگسال بانوان را ظهر امروز در سالن تختی مجموعه عضدی رشت برگزار نماییم.

وی ادامه داد:: برای نخستین جلسه تمرین به بازیکنان سخت نگرفتیم و بیشتر افراد را در جایگاهشان سنجش کردیم و بر اساس نیاز مجبور به تغییر پست دو تن از والیبالیست‌هایمان شدیم.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه ممکن است دو بازیکن دیگر به مجموعه تیم بانوان باشگاه والیبال وارنا شهر باران اضافه شوند گفت: در حال رایزنی با یک لیبرو و یکی از ملی پوشان گیلانی تیم ملی والیبال ایران هستیم تا بتوانیم پس از 10سال غیبت در لیگ‌های کشوری تیمی درخور شان و منزلت نام گیلان به مسابقات اعزام کنیم.

مربی تیم بانوان باشگاه والیبال وارنا شهر باران در پایان با اشاره به اینکه امسال لیگ دسته اول بانوان کشور برگزار نخواهد شد گفت: در سال‌های گذشته علاوه بر لیگ برتر والیبال بانوان ایران، لیگ دسته اول والیبال بانوان هم برگزار می‌شد که بنا به تصمیم فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، سال جاری این مسابقات به‌صورت جام باشگاه‌های والیبال کشور برگزار خواهد شد و تیم‌هایی که در این جام بتوانند عملکرد بهتری نسبت به سایر تیم ها از خودشان نشان دهند به لیگ برتر والیبال بانوان ایران راه پیدا خواهند کرد. 

  

 ‘گروه بندی مسابقات والیبال بانوان جام باشگاه های کشور:  

goroh-AWMRxUJ