دیار وارش: پس از اعلام خبر هبه داماش، مدیرکل ورزش وجوانان گیلان در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، روزگذشته محمودی قائم مقام باشگاه داماش در مصاحبه ای کوتاه با رسانه ها اعلام کرد که این تیم طی نامه ای در اختیار اداره کل ورزش وجوانان گیلان قرار گرفته و هبه شده است.
 
پس از این خبر مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در گفتگویی تلفنی با افشین وهابی مجری برنامه باورزش شبکه استانی باران با تائید ارسال این نامه از سوی داماش، گفت: نامه ای به دست اداره کل ورزش و جوانان گیلان رسیده است که طی آن تیم را به ما هبه کرده اند، اما همانطور که می دانید به لحاظ حقوقی ما نمی توانیم تیم داری کنیم و فقط می توانیم به عنوان واسط تیم را به شخصی دیگر واگذار کنیم. از سویی دیگر، نامه ای از دادستانی تهران آمده است که این تیم در اختیار دادستانی است و حق خرید و فروش به عهده آن ها است.
 


وی افزود: اگر ما تدبیر خوبی داشته باشیم، به طرفداران عزیز داماش این قول را می دهم اگر آن شخصی که الان به عنوان خریدار آمده است پای قضیه بایستند، به سمتی حرکت می کنیم که به هر طریق ممکن حتی با گرفتن امتیاز، تیمی تحت عنوان داماش در مسابقات حضور داشته باشد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: مدتی بعضی از اعضای شورای شهر آمده بودند و ما بر همان اساس گفتیم تیم را با مدیریت بومی بچرخانیم، اما اینکار را انجام ندادند. امروز واقعیت امر این است که سرمایه گذاری آمده و درخواست داده است. بر همین اساس پس از دریافت نامه هبه، خواستم با آقای عابدینی تماس بگیرم؛ پیام هم به ایشان دادم وضمن تشکر از ایشان، درخواست داشتم که گفتگویی داشته باشیم که هنوز موفق نشده ام.
وی ادامه داد: انشالله بنده با ایشان صحبت خواهم کرد و دادستانی هم باید مسئولان عالی رتبه استانی با آن ها صحبت داشته باشند تا این مسئله حل و فصل شود.
 
وی در پایان گفت: داماش طرفداران بسیار زیادی دارد. فیلم ناراحتی هواداران این تیم را که دیدم و من فکر میکنم باید به این احساسات مردم پاسخ بدهیم. امروز مصاحبه ای را از دکتر افتخاری عزیز دیدم که گفتند حداقلش این است که ما شهامت عذرخواهی را داشته باشیم.
 

 
 
 
داماش، وارش اسپرت، سایت هواداران داماش، تارنمای هواداران داماش گیلان، دیار وارش، رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، damash،