مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به درخواست هواداران داماش مبنی بر ماندگاری نام داماش گیلان، تصریح کرد: من صدای این هواداران سینه سوخته را در جریان بازی با پاس همدان شنیدم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از خبرگزاری ایسنا، از نکات جالب توجه مسابقه داماش گیلان و پاس همدان، بروز احساسات مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در صحنه‌های حساس این بازی بود که در نهایت با پیروزی داماش گیلان همراه شد.

 

مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان درخصوص این بازی، اظهار کرد: این بازی، اولین دیدار خانگی داماش بود و این برد خانگی علاوه بر هواداران این تیم باعث خوشحالی من شد که در برخی صحنه‌ها نمی‌توانستم احساسات خودم را کنترل کنم.

 

وی ادامه داد: باید به فکر برطرف کردن مشکلات داماش باشیم تا این تیم را به سمت قهرمانی سوق بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به درخواست هواداران داماش مبنی بر ماندگاری نام داماش گیلان، تصریح کرد: من صدای این هواداران سینه سوخته را در جریان بازی شنیدم و همچنین جوانان عاشق داماش قبل و بعد از بازی هم در گروه‌های مختلف از من خواستار ماندگاری نام داماش گیلان شدند که اعلام می‌دارم «داماش باید داماش باقی بماند» و مسئولان باید کمک کنند تا علاوه بر رفع مشکلات مالی باشگاه داماش، خواسته این هواداران هم جامه عمل بپوشد.

 

رهنما ادامه داد: بنده برای ماندگاری نام داماش هرچه در توان دارم به کار می‌گیرم و حتی بعد از بازی هم با مدیران باشگاه داماش صحبت هایی داشتم و برای کمک به داماش و برطرف شدن مشکلاتش هر کمکی از دستم بر بیاید انجام خواهم داد تا به خواست این هواداران با تعصب عمل کنیم و داماش با همان نام داماش گیلان جاودان بماند و برای صعود به لیگ برتر تلاش کند.

 

 

داماش، داماش گیلان، سایت هواداران داماش، وارش اسپرت، damash،