مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه مخالفتی برای واگذاری داماش ندارد، از شورای شهر و شهرداری خواست تا برای مذاکره و کمک مالی اقدام نمایند.

مسعود رهنما در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: عصر یکشنبه جلسه ای را با آقای عابدینی نماینده سهامداران باشگاه داماش ایرانیان در خصوص مسائل مربوط به داماش و به خصوص بحث واگذاری داماش با ایشان گفتگو داشتم.

 
 
وی ادامه داد: آقای عابدینی اعلام کردند که داماش مثل بچه شان است و نمی خواهد که این تیم آسیب ببیند و اگر شورا و شهرداری اعلام تمایل برای تیمداری را نموده اند، کمک خواهد کرد تا این واگذاری به شکل قانونمند انجام شود. 

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه برای عابدینی احترام قائل است، گفت: من وظیفه ام است به هر کسی که حتی یک هزارتومانی برای این باشگاه و ورزش استان هزینه می کند، احترام بگذارم چه رسد به ایشان که حتی امسال هم هزینه های جانبی تیم برای سفرها را تامین کرده اند.

 

رهنما با بیان اینکه انتظار دارد که روند در ادامه سریعتر شود، ضمن آنکه از اعضای شورای شهر و شهرداری رشت خواست که برای مذاکرات جدی تر با هیات فوتبال و باشگاه داماش ایرانیان وارد شوند و مقدمات لازم را مهیا نمایند، اظهار داشت: از شورا و شهرداری میخواهم که هرچه سریعتر مبلغ دویست میلیون تومان را به عنوان کمک مالی به داماش در نظر بگیرند. این مبلغ می تواند در صورت توافق به عنوان بخشی از مبلغ امتیاز تیم محاسبه شود.