مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در واکنش به مصاحبه مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اعلام کرد که توانایی ابوذر ندیمی در سطح کشور بر کسی پوشیده نیست و نیازی به سوء استفاده تبلیغاتی از برند داماش ندارد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مسعود رهنما،مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا گفت:من با توجه به جایگاه حقوقی که به دست آوردم وظیفه ام این است که نسبت به ورزش استان حساس باشم، ضمن اینکه علاقه شخصی و تعصب خاصی نسبت به تیم های ورزشی گیلان دارم.

 

وی با اشاره به حساسیتش نسبت به تیم فوتبال داماش گیلان،افزود: مجموعه مدیران استان از جمله خودم نسبت به وضعیت داماش حساس هستیم به این دلیل که من مجوز باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان را باید امضا کنم (تمدید کنم) پس این حق من است که از مسئولان داماش نسبت به وضعیت این تیم سوال داشته باشم نه اینکه از برند داماش بخواهیم سوء استفاده کنیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با قدردانی از زحمات ابوذر ندیمی در جهت برطرف کردن مشکلات باشگاه داماش گیلان، گفت: کسانی که در روزهای اخیر اظهار نظراتی کردند بهتر است در جریان باشند که توانایی ابوذر ندیمی در سطح کشور بر کسی پوشیده نیست و نیازی به سوءاستفاده تبلیغاتی از برند داماش ندارد، ایشان هرجا ورود کرد تاثیرگذار بوده و یکی از نمایندگانی است که در حوزه ورزش بسیار اثرگذار عمل کرده است، از جمله این تلاش ها پیگیری های مجمع نمایندگان گیلان به خصوص آقای ندیمی که منجر به صدور نامه ای به معاون اول قوه قضائیه شد و کمک های ویژه ای هم به باشگاه داماش شده است.

رهنما با اعلام شفاف سازی در مورد این مسئله تا روزهای آینده،گفت: مابین اداره کل ورزش و جوانان گیلان با هیات فوتبال و نماینده باشگاه تعامل خوبی به وجود آمده است و به نظر می رسد تا روزهای آینده شفاف سازی مالی در باشگاه داماش گیلان از طریق اداره کل ورزش و جوانان گیلان یا خود باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

وی با ابراز خشنودی از موفقیت داماش گیلان در برابر تیم صدرنشین دسته اول، گفت: ان شاءالله که این پیروزی ها ادامه دار خواهد بود و چه به من بگویند مدیر 50 میلیونی و چه نگویند، باید خدمت هواداران دلواپس داماش بگویم که من هرچه در توان دارم به داماش کمک خواهم کرد و البته پیگیری های اداری بنده شبانه روزی است.

رهنما با بیان اینکه وظیفه ما درخواست و پیگیری است، ادامه داد:اعلان وصول از طرف مسئولین باشگاه می باشد، من این قول را به هواداران داماش می دهم تا از آقای قلی زاده پیگیر اعلان وصول آن پرداختی 500 میلیون تومانی خواهم شد چرا که به هرحال ایشان در نامه ای نماینده تام الاختیار باشگاه داماش گیلان معرفی شده اند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پایان خاطرنشان کرد:ارتباط من با هواداران داماش ریشه در این آب و خاک دارد و کسانی که متعلق به این آب و خاک نیستند نمی توانند این ارتباط را خدشه دار کنند، ما هر چه که در توان داریم قطعا در جهتی به کار می گیریم که مشکلات تیم محبوب این مردم را حل کنیم.