وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: روز اول مسابقات 4 جانبه پیشکسوتان رشت، جام ولایت با شکست دو تیم رشتی جام همراه شد.

به گزارش وارش اسپرت، رقابت های جام ولایت رشت با حضور 4 تیم پیشکسوتان شهرداری رشت، سپیدرود رشت، استقلال تهران و پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت آغاز شد.

 

در نخستین روز این رقابت ها ابتدا و از ساعت 17 پیشکسوتان سپیدرود برابر پرسپولیس قرار گرفت که با نتیجه 4 بر 1 برابر سرخپوشان پایتخت شکستی سنگین متحمل شدند. اژدری برای سپیدرود و داداش زاده، جباری و انتظاری (دو بار) برای پرسپولیس در این دیدار گلزنی کردند.

 

در دیدار دوم رقابت ها نیز شهرداری رشت به مصاف استقلال تهران رفت که این دیدار را با نتیجه 3 بر یک به میهمان تهرانی خود واگذار کردند. مجید پوراسماعیلی در دقیقه 29 برای شهرداری رشت و محمد نیک سیرت 44، محمد نوازی 64 و داود حقدوست در دقیقه 70 و پایانی بازی گل های استقلال تهران را به ثمر رساندند. از نکات جالب توجه این بازی می توان به جوان تر بودن تیم پیشکسوتان استقلال در نیمه دوم بازی اشاره کرد، به نحوی که اکثر بازیکنان این تیم در نیمه دوم کسانی بودند که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده بودند.

اطلاع رسانی نامناسب برگزار کنندگان مسابقات موجب شد تا در روز اول رقابت ها کمتر 150 تماشاگر از این بازی ها دیدن کند.

 

رقابت های 4 جانبه پیشکسوتان ، جام ولایت، عصر امروز (جمعه) در روز پایانی خود با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال در استادیوم شهید عضدی رشت به پایان خواهد رسید. در دیدار رده بندی تیم های شهرداری رشت و سپیدرود از ساعت 17 به مصاف هم خواهند رفت و در دیدار فینال نیز پرسپولیس و استقلال داربی تهران را در رشت برگزار می کنند.

شایان ذکر است، بازیهای پیشکسوتان در دو نیمه 35 دقیقه ای برگزار می شود.

 

گزارش تصویری بازی شهرداری رشت – استقلال تهران: