وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : عصر امروز و در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان میزبان خود ذوب آهن را در اصفهان متوقف کرد تا به رتبه هشتم جدول رده بندی صعود کند .

 

به گزارش وارش اسپرت این دیدار که در حضور 500 تماشاگر در هوایی آفتابی در استادیوم فولاد شهر اصفهان به قضاوت شاهین حاج بابایی برگزار شد در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا رکورد شکست ناپذیری داماش در لیگ نیز پس از 7 مسابقه همچنان پابرجا بماند .

 

سیدعلی حسینی از داماش و حسین ماهینی از ذوب آهن از داور این دیدار اخطار دریافت کردند ضمن اینکه حسینی نیز به دلیل مصدومیت از دقیقه 30 مسابقه از بازی خارج شد .

داماش جمعه این هفته در استادیوم شهید عضدی رشت میزبان تیم صبای قم خواهد بود .

 

گزارش لحظات حساس این دیدار در ادامه مطلب

ترکیب ذوب آهن اصفهان : محمد باقر صادقی ، محمد منصوری (پیام صادقیان از دقیقه 70 ) ، سینا عشوری ، محمد صلصالی ، حمید شفاعت ،‌ محمد قاضی ‌، حسین ماهینی ، اسماعیل فرهادی ، داوود حقی ، فلیپ آلوز دسوزا ، ایگور کاسترو (علیرضا حدادی فر از دقیقه 84) 

سرمربی : منصور ابراهیم زاده

ترکیب داماش گیلان : میلاد فراهانی ،سید علی حسینی (حسین کوشکی از دقیقه 30) ، محمد مختاری ، میلاد نصرتی ، ابوذر رحیمی ، مگنو باتیستا ، محمدرضا مهدوی ، مصطفی حاجتی،‌ جهانگیر عسگری (میلاد زنیدپور از دقیقه 56)  ، افشین چاوشی (عباس آقایی از دقیقه 84 ) ، محمد غلامی 

 سرمربی : مهدی تارتار

 

*گزارش لحظات حساس نیمه اول

دقیقه 9 : ضربه ایستگاهی مهدوی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون می رود .

دقیقه 15 : ضربه ایستگاهی ذوب آهن را حقی به شکل پاس برای ماهینی می فرستد اما شوت او در موقعیتی مناسب با فاصله از کنار دروازه داماش به بیرون می رود . تا این دقیقه از دیدار ذوب آهن بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشته است .

دقیقه 18 : پاسکاری های منظم داماشی ها در این دقایق قابل توجه است تا بالاخره ذوب آهنی ها مرتکب خطا شوند و در نهایت شوت از راه دور افشین چاوشی بر روی ضربه ایستگاهی با فاصله از بالای دروازه به بیرون می رود .

دقیقه 25 تا 28 : در این دقایق داماش بیشتر بازی را در اختیار می گیرد و چند موقعیت نصف و نیمه بر روی دروازه ذوب آهن ایجاد می کند .

دقیقه 38 : پاس رو به بیرون محمد غلامی نصیب جهانگیر عسگری می شود اما شوت او با فاصله ای اندکی از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون می رود .

دقیقه 39 : ضربه ناگهانی محمد قاضی از پشت محوطه جریمه اولین موقعیت جدی و خطرناک بازی را رقم می زند که این شوت با واکنش خوب فراهانی راهی کرنر می شود . پس از این موقعیت ذوب آهنی ها برای دقایقی بر روی محوطه جریمه داماش خیمه می زنند و در چندرفت و برگشت یک توپ به دیرک دروازه داماش می خورد و وارد دروازه نمی شود و یکی دوبار نیز فراهانی با واکنش نصف و نیمه از گل شدن توپ جلوگیری می کند .

دقیقه 45 : پاس تو در فوق العاده اسماعیل فرهادی به محمد قاضی می رسد که ضربه او در موقعیتی تک به تک از کنار دستان فراهانی رد می شود اما با فاصله ای اندک از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون می رود .

 

 

*گزارش لحظات حساس نیمه دوم

دقیقه 58 : سانتر رو به بیرون کاسترو در درون محوطه جریمه و در موقعیتی مناسب به قاضی می رسد که شوت سهمگین او به دیرک دروازه اصابت می کند و در ادامه نیز ضربه برگشتی را ماهینی به سمت دروازه فراهانی شلیک می کند با واکنش مناسب فراهانی به بیرون می رود تا اولین موقعیت های خطرناک نیمه دوم به دست ذوب آهن خلق شود.

دقیقه 74 : در موقعیتی مناسب قاضی با فراهانی روی هوا تک به تک می شود اما خروج به موقع فراهانی موجب می شود که ضربه سر بازیکن ذوب آهن به سمت دروازه نرود .

دقیقه 80 : سانتر کوتاه داماشی ها پس از برخورد به بازیکن ذوب آهن در درون محوطه جریمه و در موقعیتی تک به تک به چاوشی می رسد اما ضربه او از روی دستان دروازه بان ذوب آهن عبور نمی کند تا بهترین موقعیت داماش به دروازه ذوب نرسد.