از این رو به سراغ علی احمدی سروانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش رفتیم تا موضع باشگاه داماش را در رابطه با این جریانات جویا شویم. فردی که به جز پست سازمانی اش نزدیک ترین فرد به عابدینی است و به قولی مخزن اسرار داماش هم هست!

 

ابتدا از او درباره شایعه کم کاری جهانبخش دربازی با پرسپولیس می پرسیم: ببینید من نمی دانم دلیل این همه حاشیه سازی برای داماش چیست؟ نه اینکه ندانیم این حرفها از سوی چه کسانی زده می شود،آن را خوب می دانیم ولی دلیل این همه بد اخلاقی را نمی فهمم.آقایان با این جو سازی ها می خواهند پیوند عاطفی جهانبخش را با باشگاه و هواداران پاره کنند و آن وقت شرایط را برای انتقال او به هر جایی که دوست دارند مهیا سازند.اما همانطور که علی رضا بارها اعلام کرده او همه ی اختیارات را به عابدینی داده و همه می دانند که هیچ بازیکنی از انتقالی که عابدینی مسببش باشد ضرر نکرده است. جهانبخش به عقیده ی همه ی کارشناسان منصف، بهترین بازیکن داماش هم دربازی با تراکتور و هم پرسپولیس بود و خوشبختانه هواداران ما هم همه چیز را خوب تشخیص می دهند.

 

سراوانی درباره مصاحبه های اخیر درخشان مبنی بر ضعف کوچینگ افشین ناظمی با عصبانیت می گوید: آقای درخشان حسابی صبر کردند تا ببینند امکان بازگشتش به داماش وجود دارد یا نه؟حالا که دیده همه چیز مغلوبه شده دارد حرفهایی که همان موقع برکناری اش می زد و فراموش کرده بگوید،تازه بر زبان می آورد! درخشان می گوید ناظمی کم تجربگی کرد و تعویض نکرد، من می گویم ببخشید آقای درخشان با تجربه که در رشت به تیم انتهای جدول آلومینیوم باختید و در اصفهان به یک تیم انتهای جدول دیگر در آخرین ثانیه بازی را واگذار کردید! افشین چه چیزی را باید از شما بیاموزد که حالا شما در مقام کارشناس اظهار فضل می کنید! حالا خوب است که از خاطره نابود سازی تیم دوست داشتنی شاهین بوشهر به دست شما مدت زیادی نگذشته است!

 

متن کامل در ادامه مطلب

از سراوانی پیرامون وعده روز بیستم عابدینی که گفته جلسه رسیدگی به پرونده اختلاف او با قویدل است می پرسیم: آنطور که من در جریانم یکبار طرفین برای پاسخگویی رفتند و حرفهایشان را زدند، اما نتیجه قطعی چند روز دیگر مشخص می شود، من به هوداران داماش مژده می دهم که صبر کنند خبرهای خوبی در پیش خواهد بود.

سراوانی که انگار حسابی گرم شده و می خواهد با همه دعوا کند درباره برنامه نود هم دل پری دارد: آقای فردوسی پور انگار وظیفه دارد که فقط برای داماش حاشیه بسازد! دوربین ایشان رختکن مجهز ورزشگاه عضدی و سالن کنفرانس و اتاق مجهز دوپینگ و خبرنگاران و وی آی پی را نمییبند و تنها بند کرده به یک میکسد زون که آن هم به خاطر راحتی تیم میهمان آنجا گذاشته اند وگرنه قبلا در یک سالن سرپوشیده و مجهز بوده.آقای فردوسی پور صحنه صحبت پزشک تیم را با پزشک یار داماش که به همراه کوشکی پس از مصدومیت در جریان بازی به بیمارستان منتقل شده را با تفسیر خودش دستورات تاکتیکی عابدینی اعلام می کند. مگر عابدینی از کسی می ترسد و اگر دوست داشته باشد می آید و کنار تیم می ماند.ایشان اصلا در دو بازی اخیر داماش در رشت به ورزشگاه هم نیامدند.

سراوانی که به جز مسئول روابط عمومی، رییس کانون هواداران داماش هم هست درباره بازی با نفت تهران می گوید: بچه ها که در این دو سه روز با همه ی تلاش در زمین سردارجنگل در حال تمرین هستند و همه ی تلاش ما هم این است تا بتوانیم وسیله نقلیه بگذاریم تا در تهران از حمایت هوادارانمان برخوردار باشیم، البته ما که پولی در بساط نداریم و شهردار رشت قول مساعد داده اند برای همکاری. اما اینجا از هواداران داماش می خواهم که اگر وسیله نقلیه هم جور نشد به مانند همیشه که در هر شرایطی همراه با تیمشان سفر می کنند این بار هم بچه ها را تنها نگذارند تا با یک نتیجه خوب در دوبازی آخر با خیال راحت به زمین برویم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید