تیم بازی به بازی هماهنگ تر شده و یقینا نتایج مطلوب در ادامه مسیر خواهیم داشت.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، حسن ارسلانی سرمربی کهنه کار و با دانش تیم فوتسال شهرداری رشت که سابقه سالها حضور در تیم ملی و سطح اول فوتسال کشور و حضور در بازیهای آسیایی و جهانی را در کارنامه خود دارد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تیمش بعد بازی با فریمان مشهد میگوید :خدا رو شکر به نتیجه ای که میخواستیم رسیدیم.انصافا حق ما ششم جدول نیست.بارها گفتم در ابتدای فصل وقت و زمان برای بدنسازی تیم و هماهنگی بازیکنان در تمرینات نداشتیم.بنده به بازیکنانم و کادرم اعتقاد کامل داریم و با بازیکنانی که در اختیار داریم یقینا در ادامه مسیر نتایج مطلوبی خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت همدلی و میل به موفقیت را در تیم بسیار بالا دانست با ابراز امیدواری در خصوص آینده تیم افزود: اعتقاد داریم که جمعی از بهترینهای گیلان را در اختیار داریم. اکثر بازیکنان از تیمهای پایه شهرداری رشت فوتسال را فرا گرفتند و در حال درخشش در سطح اول کشور هستند.
ارسلانی در مدت زمان فاصله نیم فصل بیان داشت: دو بازیکن از خانواده فوتسال شهرداری رشت به تیم اضافه نمودیم که عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند.تیم بازی به بازی هماهنگ تر شده و یقینا نتایج مطلوب در ادامه مسیر خواهیم داشت.
وی ادامه داد: از همه بازیکنان و همکارانم تشکر مینمایم که مردانه در زمین جنگیدند و تفکر ما را در زمین پیاده نمودند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت با اعلام اینکه بازی بعدی تیمش در مقابل تیم مقاومت مپ مشهد در رشت است، در پایان گفت: از همه تماشاگران و هواداران تیم خواستار حمایت و حضور در کنار برادران خود در زمان بازی در سالن هستم.