وارش اسپرت:

 

کارجو سرمربی تیم فوتبال داروسازی سبحان رشت یکی از میمانان ویژه بازی داماش گیلان و میلاد دزفول بودند. پس از بازی  گفت و گویی را با ایشان ترتیب دادیم که درادامه خواهد آمد. داروسازی سبحان رشت امروز و از ساعت 14:30 در استادیوم سردار جنگل رشت میزبان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود.(زمان قرار دادن این مصاحبه 1:30 بامداد جمعه)

 

*خودتون، تیم و تشکیلاتتون رو برای کاربران و خوانندگان ما معرفی میکنید؟

بنده حسین کارجو هستم، سرمربی تیم فوتبال سبحان رشت. همانطور که از اسم تیم پیداست این تیم زیر نظر شرکت داروسازی سبحان رشت که از معتبرترین شرکت های داروسازی خاورمیانه هست اداره میشه. مدیر عامل باشگاه ما به دلایل خاص و علاقمندی که به ورزش دارند تصمیم به راه اندازی باشگاه سبحان گرفتند . باشگاه سبحان در حدود 10 سال فعالیت خودش علاوه بر قهرمانی در لیگ گیلان ، 2 دوره هم هست که در مسابقات جام حذفی باشگاهی ایران شرکت کرده به اضافه اینکه یکبار هم به عنوان نماینده گیلان در مسابقات دسته 3 کشور حضور داشته و نتایج خوبی هم با توجه به بضاعتمان از تلاش هایمان گرفتیم. از جمله کارها و خصوصیات خوب این باشگاه اینه که چیزی در حدود 25 نفر از ورزشکاران را در طول این 10 سال جذب کار کرده . ما یه کار زیر بنایی خوبی رو داریم انجام میدیم و خیلی از بازیکنان خوب ما جذب باشگاه های دیگه میشن مثل آقای میثم پسندیده که امسال جذب تیم فوتبال سپیدرود رشت شده و جز بهترین بازیکنان این تیم در بازی اول هم بوده.به نظر من اگر باشگاه های استان یه کم کار بومی گرایی انجام بدهند و از همین بازیکنانی که ساخته میشوند استفاده کنند، انگیزه های بیشتری بین بازیکنان استان ایجاد میشه.

 

*اما جام حذفی. تو این مورد چه نظری دارید؟

ماشین سازی تیم خوب و بزرگی هست، هر چند که امسال کارشون رو دیر شروع کردند و شاید کمی ناهماهنگ باشند. بازی اول خودشون رو واگذار کردن و یک بازی هم دوستانه با تراکتور انجام دادند که باختند.

به ادامه مطلب مراجعه کنید»»»

ولی با این حال نباید غافل بشیم که این تیم بازیکنان خوبی داره ، چند بازیکن سطح خوب هم توی این تیم هستند . اما به هر حال ما سعی میکنیم بازی خوبی رو انجام بدیم  البته با همتی که بچه ها از خودشون نشون میدند.

 

*میتونید نماینده خوبی برای رشت باشید دیگه؟!!

 ببینید سعی خودمون رو میکنیم ولی نباید از ما انتظار داشت. به هر حال ما یک تیم با بنیه مالی و بازیکن سطح بالا و خوب نیستیم. ما سعی میکنیم با کارها و تمریناتی که انجام دادیم و با تعصبی که بچه ها دارند این بازی رو خوب انجام بدیم. ما امسال بازیهای تدارکاتی زیادی با تیم های سپیدرود، ملوان، داماش، شهرداری لنگرود، شهرداری لاهیجان و… انجام دادیم تا ترکیب اصلی خودمون رو بتونیم بدست بیاریم. هر چند برای این بازی ما 3 بازیکن اصلی خودمون رو به علت مصدومیت به همراه نداریم.

 

*فردا برای برد به میدان میرید..؟

ما سعی میکنیم عاقلانه بازی کنیم و….

 

یعنی برای برد…؟

بله 100 در صد. اون که خب بالاخره هر تیمی برای برد وارد میدان میشه ولی خب ما سعی میکنیم که عاقلانه بازی کنیم و احساسی رفتار نکنیم تو بازی..

 

ممنون از شما. امیدواریم که هم شما و هم سپیدرود دیگر نمایندگان رشت فردا موفق باشید.

 

تهیه گزارش از: آبرار با تعصب( مازیار)

مکان:استادیوم سردار جنگل

زمان:8 مهر ماه 1389