تیم ساحلی لسمان مروارید رشت در هفته گذشته توانست در یک دیدار خارج از خانه برابر یاران اصفهان به پیروزی برسد تا دومین برد پیاپی خود را در دیار نصف جهان جشن بگیرد.

سرمربی لسمان در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، با اشاره به پیروزی تیمش برابر یاران اصفهان گفت: ما در وقت اول به دلیل شرایط آب و هوایی خشک اصفهان دو گل عقب افتادیم. علاوه بر این در بازی های ابتدائی هم تیم ما در وقت های دوم و سوم بازی بهتری از خود نشان می داد.

وی ادامه داد: وقتی دو گل عقب افتادیم به بازیکنان تیم گفتم که بازی را می بریم و پس از آن سه گل زدیم، اما در دقیقه آخر به دلیل افت بدنی گل تساوی را دریافت کردیم تا در ضربات پنالتی حریف اصفهانی خودمان را شکست بدهیم. ضمن اینکه باید اضافه کنم در طول این دیدار هواداران اصفهانی از پشت فنس توهین هایی را به تیم ما می کردند.

 

محمد محمدی نیک با ابراز خرسندی از تجهیز محل دیدارهای خانگی خود در زیباکنار اظهار داشت: خدا را شکر با حمایت جناب فرماندار مهدوی و آقای ویشگائی زمین ساحلی مروارید خزر تجهیز شد و مشکل رختکن و سکوی هواداران برطرف شده است و برای اولین بار در این فصل در خانه بازی خواهیم کرد.

 

 

سرمربی لسمان با اعلام خبر پیوستن دروازه بان سابق تیم ملی به لسمان مروارید رشت گفت: حامد قربانپور دروازه بان رودسری سابق تیم ملی که دو سال بهترین دروازه آسیا شده بود و بهترین گل جام جهانی برزیل را به ثمر رسانده بود به لسمان پیوست و از نیم فصل دوم می تواند در ترکیب تیم ما قرار بگیرد تا لسمان بتواند از تجربه این دروازه بان باتجربه استفاده کند.

 

نیک در مورد بازی پیش رو لسمان برابر خزر رودسر که داربی ساحلی گیلان محسوب می شود ، اظهار داشت: همیشه داربی برای تیم ها حساس است و رودسر هم تیم خوبی است. تیم ما هفته به هفته عملکرد بهتری از خودش نشان داده است و باتوجه به اینکه در این دیدار از امتیاز میزبانی بهره مند هستیم از هواداران مان می خواهیم از لسمان حمایت کنند و امیدواریم سربلند از این بازی بیرون بیاییم تا هوادارانمان را شاد کنیم.