دیار وارش: جو فوتبالی هواداران در شهر رشت را خیلی دوست دارم و از اینکه بار دیگر به داماش بر می گردم بسیار خوشحال هستم.
رسول سروش نیا هافبک و مدافع چپ نیم فصل اول پیکان که پیش از این در داماش نیز سابقه حضور داشت در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: شب گذشته وارد رشت شدم و از امروز (جمعه) قرار است که در تمرینات داماش حاضر می شوم. هنوز قراردادی را امضا نکرده ام اما توافقات اولیه انجام شده است و انشالله طی روزهای آینده حضورم در داماش رسمی می شود.
 
وی در خصوص اینکه قراردادش با پیکان فسخ شده یا خیر گفت: حدود 40 درصد از پیکان دریافتی داشته ام و قانونا باید ده درصد دیگر هم به خاطر اینکه نیم فصل در این تیم حضور داشتم دریافت می کردم اما باقیمانده قراردادم را بخشیدم. قراردادم را فسخ کردم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
 
به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

سروش نیا در ادامه گفت: باور کنید از اینکه بار دیگر در رشت حضور دارم ذوق زده هستم. جو فوتبالی هواداران در شهر رشت را خیلی دوست دارم و از اینکه بار دیگر به داماش بر می گردم بسیار خوشحال هستم.
 
وی در پایان اظهار داشت: رشت و داماش گیرایی خاصی را دارد و امیدوارم که در نیم فصل دوم با داماش بتوانیم به نتایجی درخور این علاقه مردم دست پیدا کنیم.
 
 
 

 
 
 

رسول سروش نیا، رسول بروش، سایت داماش، هواداران داماش ، دیار وارش، وارش اسپرت، تارنمای هواداران داماش گیلان، باشگاه داماش، پسران شهر باران،