به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته سوم مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم در امیدیه روز چهارشنبه گذشته تیم فوتبال داماش گیلان با یک گل از میزبان خود نفت شکست خورد که این بازی در پایان حواشی فراوانی را نیز به همراه داشت.محمدرضا حاجی پور سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان در مورد این بازی و حواشی اش در گفت و گویی اختصاصی با “دی اسپورت” صحبت هایی را مطرح نمود که در ادامه خواهید خواند:

در امیدیه به ما زمین تمرین ندادند
اول از همه باید اشاره کنم که در امیدیه به ما زمین تمرین ندادند حتی تا قبل از برگزاری بازی به ما اجازه ندادند که از زمین بازی دیدن کنیم.در مجموع امیدیه شرایط میزبانی ندارد.تیم هایی که با نفت امیدیه بازی دارند یا باید در ماهشهر مستقر شوند یا در اهواز.

روز بازی 70 کیلومتر در راه بودیم
برای جلسه هماهنگی قبل از بازی ابتدا از ماهشهر به امیدیه رفتم و سپس به ماهشهر بازگشتم تا همراه تیم برای برگزاری مسابقه به امیدیه برویم.از آنجایی که در امیدیه هتل مناسبی وجود نداشت قبل از بازی در ماهشهر مستقر شدیم.

کمک داور تحت تاثیر هواداران نفت امیدیه بود
در بازی با نفت برداشتم این بود که کمک داور نقش داور وسط را بازی می کرد و داور وسط کمک وی بود.کمک داوری که سمت هواداران نفت امیدیه بود دائما به ضرر ما پرچم می زد.

از شهرداری کاشان 4 گل خوردیم ولی به داوری اعتراض نکردیم
در بازی برابر شهرداری کاشان در مرحله نخست 4 گل دریافت کردیم ولی به داوری اعتراضی نداشتیم و حتی پس از بازی از داور تشکر کردیم چون نمی خواهیم شکست خود را توجیه کنیم.

به دلیل درگیری ها به پرواز خود نرسیدیم
متاسفانه پس از پایان بازی شاهد ایجاد درگیری در حوالی رختکن مان بودیم.دو بازیکن ما توسط هواداران نفت امیدیه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و به بدنساز ما نیز لگد زدند.به دلیل این درگیری ها تا چند ساعت در رختکن محبوس شدیم و در نهایت نیز به پرواز ساعت 20:40 دقیقه خود نرسیدیم.

به فدراسیون نامه شکایت خود را ارسال می کنیم
فیلم حمله به عوامل باشگاه داماش را به همراه نامه شکایت به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.پس از بازی رییس هیات فوتبال امیدیه از همه بدتر با ما برخورد کرد.امیدوارم تیم های دیگری که در ادامه فصل به امیدیه سفر می کنند بدون مشکل خاصی از زمین مسابقه خارج شوند.

در مسیر درستی قرار داریم
تمرینات مان را برای بازی با شهرداری کاشان آغاز کرده ایم.در مسیر درستی قرار داریم و از کادر فنی خود حمایت می کنیم.سه بازی پی در پی در گیلان پیش رو داریم که با نتیجه گرفتن در این سه دیدار به جدول مسابقات باز خواهیم گشت. / دی اسپورت