وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : روز به روز و ساعت به ساعت با خبرهایی که از گوشه و کنار باشگاه می شنویم شرایط باشگاه را وخیم تر از گذشته در می یابیم…وخامتی که به قلب مجموعه زده است و در حال از پای در آوردن داماش است!

هر چه قرار بود با صبر کردن و فرصت دادن حل شود ، باید تا به اکنون انجام می شد و گره ای از این مشکلات عدیده نیز باز می شد، نه آنکه با رفتار تشنج زا بر زخم دل های این مجموعه اضافه شود…

 

این روزها مدیرعامل تیم با مصاحبه ای سوال برانگیز صحبت از فروش حق مسلم میزبانی داماش می کند، در حالی که سال گذشته و در اوج بلاتکلیفی هیچ گاه چنین مباحثی مطرح نشد و به پشتوانه مردم این شهر در هیچ عرصه ای داماش کم نیاورد و درمقابل احدی زانو نزد…

شاید این استنباط از مصاحبه عابدینی بهترین تعبیر باشد که : "مردم هوشیار باشید کسانی که خود را مالک تیم می دانند و این تیم را چهار دیواری شخصی خود قلمداد می کنند ، در حال فروش حق تیم تان هستند ، همان تیمی را که عشق و غرورتان نامیدید!"

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

آقایان عابدینی و الماس خاله، به واقع اکنون صبر کردن و دندان بر جگر نهادن در مقابل کسی که با تبر به ریشه این باشگاه می زند جایز نیست و به صلاح این باشگاه و مردم این شهر است که هرچه سریعتر در مقابل این افراد قد علم کنید و از اختیارات قانونی خود برای مقابله با این نو رسیده ها استفاده کنید…افرادی که با نزدیک شدن به بازی نیمه نهایی ، شایعات دیدارشان با مسئولین پرسپولیس بیشتر به گوش می رسد!

اکنون تنها راه نجات از این گرداب مشکلات یک چیز است و آن تحویل گرفتن تیم از این افراد با توجه به اختیارات قانونی شماست…

شما خود بهتر می دانید که اگر یک دندان پوسیده باشد، از توانایی ها می کاهد و باعث زجر کشیدن می شود…و امروز حس می شود که دندانی پوسیده است و باید آن را کشید!

علاوه بر اینکه باید به ضرس قاطع پیگیر تحویل گرفتن تیم از این افراد باشید ، در گام های ابتدایی خواستاریم :

 

1- استفاده از آرم اصلی باشگاه در سایت رسمی

چند صباحی است لوگویی بیگانه و بی محتوا بر هدر سایت رسمی باشگاه نقش بسته است .از شما می خواهیم همان طور که سایت ها و پیج های هواداری در شبکه های اجتماعی آن لوگوی "شخصی" را نپذیرفتند ، باشگاه داماش هم به احترام به نظر حامیان همیشگی اش ، لوگوی اصلی را بر هدر سایت باز گرداند…!

 

2- برداشتن تبلیغ اسپانسری که خیر نمی رساند!

با این سوال که آیا اسپانسری که کمر به نابودی تیم بسته است ، حق تبلیغات شرکتی را دارد؟ از مدیرعامل تیم خواهشمندیم در اولین فرصت نام شرکت مذکور را از پیراهن محبوب و مقدس تیم ما حذف و تا مشخص شدن اسپانسر جدید، همچون سال گذشته، اسم "داماش شهر باران" را بر سینه ی بازیکنان حک کنند. همان نامی که چند سالی است به صورت مشترک بر روی قلب مردمان این دیار حک شده است.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید