وارش اسپرت:
                                  
دو روز پیش قست اول مصاحبه دکتر سمیعی رو بر روی سایت قرار دادیم مصاحبه ای که دکتر سمیعی خیلی از واقعیت ها را برای ما روشن کرد.
در قسمتی از ادامه مصاحبه دکتر سمیعی به حمایت از مهندس عابدینی پرداختند و گفتند که تفکرات ایشون با مدیران میانی فرق دارد.به شما پیشنهاد میکند تا متن کامل مصاحبه را مطالعه کنید:

"دعوای اصلی ما از بازی داماش گیلان با بانک کشاورزی شروع شد که اعلام کردند داماش؛ یعنی از پسوند گیلان استفاده نکردند.من رفتم پیش آقای استاندار و باهاشون حرف زدم و گفتم باشگاه باید رسما معذرت خواهی بکنه از مردم گیلان به خاطر اینکه اسم گیلان رو از روی داماش برداشتند.
یا چه جوری وقتی جهان اسم فارس رو از روی خلیج برداشت باید جهان عذرخواهی میکردند و حالا بعد پیش خودشون گفتند چون حالا بغل خلیج خالی هست یه اسم اضافه کنیم و اسم عربی رو اضافه کردند! اینها هم میخواستند همین کار رو بکنند!

به همین دلیل استاندرار به مهندس عابدینی زنگ زدند و این موشوع رو گوشزد کردند و گفتند این کار رو نکنید.مردم گیلان مردم فهیمی هستند اصلا تیم رو میبردی تهران ممکن بود دلمون میسوخت ولی الان تمام وجود ما داره میسوزه چون اسم گیلان تمام شخصیت ما بود.چون این هویت ما بود."

*بیرون نگه داشتن بازیکنان خوب بومیمون نتیجه افکار مسئولین میانی داماش هست یا شخص حسین معدنی؟
من با سرمربی صحبتی در این مورد نداشتم ولی من عقیده دارم سرمربی که نتونه تصمیم نهاییش رو در مورد بازیکنان خودش بگیره و از سرپرست و مدیر تیم اطاعت کنه این یه ضعف بزرگ برای یه سرمربی هست.اگر آقای معدنی به توصیه های غیر فنی مدیران میانی خود توجه کرده بسیار کار نادرستی کرده.

متن کامل قسمت پایانی مصاحبه در ادامه مطلب…
آیا مدیران میانی هم در اینکه بازیکنان بومی در تیم جایی نداشته باشند نقشی داشتند؟
صد در صد نقش داشتند!

*سرپرستی شما در هیات والیبال به چه شکلی هست؟آیا باز هم سنگ اندازی میکنند؟
نه،سنگ اندازی میکردند.سال گذشته که من اومدم اینجا آقای مدیر کل وقت نظرش این بود که تا ما در جامعه ی والیبال به یه وحدت نرسیم نیاز به انتخابات نداریم.ما هرچی میگفتیم که همیشه همه چیز رو یک نفر فکر می کرده ایشون قبول نمیکردند.تا اینکه آقای محمدی اصل آمدند و فورا دستور دادند تا انتخابات رو برگزار کنیم.ما هم به عنوان هیات وظیفه داریم تا در عرض سه ماه انجام بدیم این کار رو.ما اسامی رو اعلام کردیم و باید به تایید فدراسیون قرار بگیره.سعی میکنیم تا در اولین یا دومین بازی خونگی داماش از آقای داورزنی دعوت بکنیم تا انتخابات رو انجام بدیم.

                                  

* به نظر شما آیا آقای حسین معدنی تو رشت و جلوی هواداران رشتی هم میخوان فرید آخوندزاده رو روی سکو قرار بدند؟
همان طور که ما به شخصیت بازیکنامون مثل مرتضی شیاری اهمیت میدیم به شخصیت مربی تیم هم اهمیت میدیم.من به فرید آخوندزاده گفتم اگه مدیران میانی به شما 500 میلیون هم دادند و گفتند برو روی نیمکت فنی بشین تو نباید بری ولی اگه آقای عابدینی گفت بدون گرفتن هیچ مبلغی باید بری بشینی چون من معتقدم تصمیمی که آقای عابدینی میگیره با تصمیمی که مدیران میانی میگیرند به یک شکل نیست!
از اونجایی که اقای عابدینی داره به ورزش گیلان در همه رشته ها خدمت میکنه من ایشون رو به عنوان یه باشگاه دار نمیشناسم چون یه باشگاه به منافع خودش فکر میکنه ولی ایشون فقط دارند خرج میکنند.ایشون باشگاه دار نیست بلکه یه ورزش دوست هست.

*وضعیت تیم پره سر نماینده دیگه استان گیلان در لیگ دسته اول والیبال به چه شکلی هست؟
ما پیشنهاد کردیم بهشون که برای اینکه تیمشون از اون حالت ضعف بیرون بیاد با کمک مالی تربیت بدنی و همچنین مذاکراتی که خودمون با چند تا کارخانه دار انجام دادیم و قرار شد آنها هم یه کمک مالی کنند تا دو تا بازیکن خوب بومی که مورد تایید کارشناس ها هم هست به این تیم ملحق بشن.

*اسم بازیکنان رو میگید؟
آقای توانایی و آقای شئب.ولی مبلغی که به اینها پیشنهاد کردند خیلی کم بود و راضی نشدند تا به این تیم برند.آقای شئب هم رفتند به اصفهان و در لیگ دسته اول بازی میکنند.تیمی که سه میلیارد هزینه کرده و صد در صد سال دیگه اون تیم در سوپر لیگ بازی میکنه.

*حرف آخرتون؟
حرف خاصی ندارم فقط از هواداران میخوام تا بیان سالن و از تیم مورد علاقشون حمایت بکنند و این حاشیه هایی که اتفاق افتاده رو به فراموشی بسپارند و تیم داماش هم به این فکر بیاد که از بازیکنان خوب بومی هم استفاده بکنه.من نمیگم که یه تیم کاملا بومی ببنده ولی میتونه از بازیکنان خوب بومیمون که میتونند به تیم کمک کنند استفاده بکنه.چون نظر کارشناس ها هم این هست که در حال حاضر میتونند بازیکنای بومی به این تیم کمک کنند.

مصاحبه : آبراره با تعصب ، میثم ، مهرداد